Ikke helt klar for en ny uke..

Ny uke med heldagsprøver og undervisning ligger for tur, og jeg vet ikke helt om jeg er klar for det. Denne helgen har vært utrolig bra. Begynte med NRS Session på Sentrum Scene hvor Soulstars imponerte med et show til en beatboxer (film kommer ut snart), lørdag var det den store bloggfesten og idag har jeg vært hjemme og slappet av i hver eneste muskel!

Håper neste helg blir like herlig, selv om det skal mye til for å toppe denne. Snart er det jo russetid for de som er ett år eldre enn oss, og siden bussen vår satser stort så har vi fått dugnadsjobb på Tryvann og Stavanger i år, så dette kan bli morsomt!

Tror jeg køyer..

dscn1567

På en skala fra 0-10, bra eller dårlig helg?

G.

25 kommentar to “Ikke helt klar for en ny uke..”

  1. Bjørn-Kristian Says:

    10, uten tvil.
    Takk for sist!:)

  2. Hundrings Says:

    God natt, kjekken!

    Da begynner bildene fra bloggfesten å renne inn på http://bloggfesten.blogg.no! Hadde vært ypperlig om du kunne lage et kort innlegg med link til siden, slik at dette får mest mulig blest!

  3. Hundrings Says:

    Og: 10!

  4. Hundrings Says:

    Hehe! Med deg eller med fotoarbeidet?;)

  5. maddiiee Says:

    gir helgen en 10er jeg også!! 🙂

  6. Abel Says:

    Ja jeg vil si en solid 10’er

  7. Oda Says:

    Var gøy på bloggfesten:). Helt klart en 10’er!

  8. Bella Says:

    10, helt klart 🙂

  9. Klein! Says:

    Hvor mye penger har dere tenkt å bruke på buss?=D sånn fra egen lomme tenker jeg på=P

  10. Connie Says:

    Du er kjekk.

  11. Johanna Cristina Says:

    alle nevner denne mye omtalte bloggfesten, og jeg kan ikke hjelpe for at jeg lurer på hvor i himmel og helvete det ble av MIN invitasjon :/

    hmm… men uansett, det jeg ville si til deg var at jeg likte blogge din 🙂 kjempestilig den. Stå på, mann! 🙂

    og du? hvordan VAR egentlig den bloggfesten? (Alltid kjekt å vite hva man gikk glipp av). Svar til min blogg

    jcm.blogg.no

  12. MADELEINE Says:

    TI! Du kom jo bort til meg og klemte meg hele tiden, ikke rart kvelden ble bra 😀 Haha!

  13. Ida Susanne Says:

    Så koselig! Er så lei meg for at timingen var så dårlig, hvis ikke hadde jeg kommet også. Så ut som dere hadde det kjempebra på bildene da!:)

  14. Trine Grung Says:

    Håper uken blir bedre etterhvert..mandag er alltid pyton. Hyggelig å hilse på!!

  15. Tobias Says:

    10 såklart 😉 toppen 😀

  16. lise Says:

    2,5. Ugh.

  17. Sunniva Says:

    Bra du koste deg da, kunne ønske jeg også kunne vært med, så ut som en flott kveld 🙂

    Du er ikke den eneste som ikke er klar for en ny uke, i mitt tilfelle lever jeg for helger, ferier og sommer 🙂

    Håper uken din blir litt bra da hvertfall og ikke alt blir så altfor vanskelig!

    Klem .

  18. Adenike Esther Says:

    sv: var morsomt å møte på deg på lørdag:) ses nok igjen ^^

  19. Grace Says:

    7 – jobba 🙂

    Må bare si : du er utrolig pen 🙂

  20. noraalba Says:

    10…………. 🙂

  21. Nadda/Marykeds Says:

    Kjip uke i vente! Helgen var litt gøy, da 🙂

  22. sverre Says:

    10 etter festinga, men dagen etterpå trekker ned til 8^^

  23. sofielouise Says:

    helgen var nok en 10’er 😀

  24. Ellen Says:

    så utrolig pen du er 🙂 Hørtes ut som en koselig helg 😉

Legg igjen en kommentar

