Les photos er out

Da er bildene fra bloggfesten ute, og det er flinke Sindre Grading aka Hundrings som har tatt alle de flotte bildene. Bra jobba! Spesielt det ene.. Du vet hvilket..

Limmobildene var morsomme, hver person hadde sin egen måte å gå ut av en limmo på. Noen med hode først, noen rullet ut, andre prøvde hardt for at det skulle bli bra.. Andre dro den velkjente Hollywood-stilen!

391287-3-1240177461576

391287-3-1240177523480

Linnéa sin «Britney» var den aller beste, er ikke snakk om noe annet!

391287-3-1240178140326

Nora er vakker, ikke sant?

391287-3-1240174041383

391287-3-1240178435545

Lars, Maddi, Julia, Adenike og meg.

391287-3-1240174725210

Lov å ha det gøy, vel?

391287-3-1240178194604

Bossene

Dere kan vel se at vi hadde det gøy? Da regner jeg med at flere av dere blir med neste år.

G.

widget

34 kommentar to “Les photos er out”

  1. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Haha, vel, syns nå ikke du så så ille ut jeg da men 😛 Verre med det ene bildet av meg hvor det ser ut som at jeg aldri har sett et kamera før -.- Men nå ligger det ikke så mange bilder ute av meg da:D
    Fornøyd med festen?

  2. Helle Says:

    Hei 🙂

    Jeg vil bare forsikkre meg med en gang jeg. Jeg er helt ny leser av bloggen din, og jeg og noen venner av meg lurer på om du er hetro eller homo? 🙂

  3. Tonyeaaah Says:

    Såg ut som deko koste deko 😀 Fint hår du hadde :O

  4. Tonyeaaah Says:

    Såg ut som deko koste deko 😀 Fint hår du hadde, og masse fine bilder! 😀
    *Bare glem den over*

  5. cecilie:D Says:

    så fine bilder:D

  6. Helle Says:

    YES ! 😀 Endelig en hetrofil blogger 🙂 Takk gud 🙂

  7. Arvinho Says:

    Du så bra ut på bildene kjetil ;*

  8. line Says:

    kjekking

  9. Oda Says:

    Det skal bli bedre neste år:).

  10. Helle Says:

    Haha, ja, tro meg, du er en av de få 🙂 Men syns det er tøfft jeg 🙂 Skulle egentlig på bloggfesten, men det var så mye som kom i veien.

    Gjett om jeg skal lese bloggen din fremover 😀

  11. Henriette Says:

    Åh! Jeg skal garantert til neste år. Blir kjempemisunnelig av å se alle bildene! På alle blogger, utenom min!
    Jaja..livet er hardt, eller hva? 😛

  12. noraalba Says:

    du som er vakker ;*

  13. Hundrings Says:

    Bra du bruker bildene!;)

  14. Hundrings Says:

    Heterofil, du liksom… Haha!

  15. Emilie Flatner Says:

    Du var dødskjekk på det øverste bildet, men det tror jeg du har hørt greit nok mange ganger

  16. Stine Helene Says:

    Jeg er med neste år, om jeg får joine limmoen!

  17. puddy Says:

    masse fine bilder 😀 angrer for at jeg ikke dro !

  18. Dyveke Says:

    Heihei 🙂
    Gøy profil du hadde, ta en tur innom min! Utrolig kjekk var du også må jeg bare få sagt 😀

  19. Snorre Says:

    Jeg la merke til endel av kommentarene ovenfor her, og det er faktisk utrolig få heterofile guttebloggere. Av de jeg vet om er det deg, meg, vebqrn.com..?

  20. MonicaBeach Says:

    åå kjetil. måå smile! fine duu!!

  21. dyvekee Says:

    Heisann 🙂
    Likte bloggen din, og må sei att du va njudelig! 😀

  22. Camilla Says:

    Hadde vært kjekt å være med der ja 🙂
    Ser ut som dere koset dere mye ! Pen du er ;o 🙂

  23. Maria Says:

    SHIT !
    så sinsykt fin du var 😀

  24. Daniel Says:

    Pheet blogg =) Ja, Nora er vakker ^^,

  25. sandra Says:

    sykt kjekk du er ! Håper det var gøy på bloggfesten 🙂
    gå gjerne innom bloggen min :). Jeg har bursdag i morgen ;-D
    wohoo, Bra blogg 🙂 er fast leser 😉

  26. Carita Says:

    Du va jo dødssøt! Bra du var hetero…! 🙂

  27. Solfrid Helene Says:

    Tenk at jeg aldri har vært innom bloggen din på de to årene jeg har blogget. Kul blogg, kul fyr, kommer til å bli fast leser av bloggen din!
    Ha en fin dag vidre, blogges 🙂

  28. JUNE S Says:

    Jeg er så klart med neste år også, om det ikke blir noe før. Nora er sinnsykt vakker ja! 🙂

  29. JehonaM. Says:

    Kommer ikke over hvor pen du er ass. ahh. ;p

Legg igjen en kommentar

