Soulstars, breaking it down på Sentrum Scene.

På fredagen som var, så stilte Aleksander og jeg veldig gjerne opp for å sjekke ut NRS Session’en på Sentrum Scene. Vi dro dit hovedsaklig for å se Soulstars, men når vi først var der fikk vi også med oss Karpe Diem, Loudmouf, Warlocks, Son of Light og mye annet bra.

nrs-007

nrs-022

nrs-021

nrs-020

Så klart var Soulstars det som gjorde hele NRS Session så bra som den var. Tanken på at jeg er med og trener på studio sammen med denne gjengen, gjør meg stolt. Kunne ønske jeg også kunne vært med.

De er flinke ikke sant?

G.

19 kommentar to “Soulstars, breaking it down på Sentrum Scene.”

  1. Iromie Says:

    De var veldig flinke, og du er veldig søt 🙂

  2. Jenny Says:

    oi:)! imponerende, men jeg synes de danserne fra det studioet du hadde video litt lengre nede i bloggen din var flinke også jeg! Savner å danse så er så gøy å se sånt! bra blogg:)

  3. Sunniva Says:

    Kunne ønske jeg og var med..
    Hun som gikk helt kledd i svart var super flink.
    Elsket «trøkket» og kraften hun utstålte når hun danset.

    Så hvordan gikk Mandagen din?
    Litt bedre enn forventet eller verre enn verst’?

    Klem Sunniva 🙂

  4. Susanne Says:

    Ah, enda en blogg kjekkas 😀

  5. Silje Says:

    flinke 🙂

  6. Stine Solberg Says:

    Sykt flinke!

  7. Karoline Says:

    Du er søt! Hohoho… jeg føler jeg ga tidenes beste (eller dårligste) førsteinntrykk. Og jeg tror vi hilste på hverandre 10 ganger på 5 min. Men HALLO, det var faktisk ikke SÅ lett å vite at X-Faktor bare er syning. Hoho.

  8. Line Says:

    hei. Bra blogg. ser på den nesten hver dag.

    btw. du er ganske kjekk!

  9. Nikky Says:

    var koselig å møte deg på bloggfesten 🙂 legg meg til ^^

  10. trude Says:

    er du hetro eller homofil duda?

  11. Marie Says:

    oi, sykt! beste jeg har sett 😀

  12. iidahelene Says:

    LETT AT DU LIGGER PÅ FØRSTE!!!!!! WOHOO

  13. Ingeborg Says:

    dåner

  14. Vebjørn Says:

    Shit, mykje bra i den filmen! 🙂

  15. chri Says:

    kjempebra!!

  16. Hajin Says:

    Oi, vi trener visst på samme sted 😉
    Soulstars er utrolig flinke, helt sykt!

  17. katarina Says:

    du var seriøst sinnsykt kjekk! 🙂

  18. MonicaBeach Says:

    hun i svart var jo bare sinnsyyk!!

  19. Eva Kristine Says:

    sjuke ;o

Legg igjen en kommentar

