Blind vold..

Mens politiet streiker, utsettes ungdom for blind vold i Oslos gater.

c3b8delagt-etter-helgen

«Kjetil André Lundstein ble søndag ettermiddag slått ned, da han var på vei hjem etter å ha vært på Ida Wulff og Blogg.no sin Bloggfest på Mona Lisa. Mens politiet glimrer med sitt fravær, får rebellene fritt spillerom i Oslos gater, nattestid.»

Det kunne vært meg eller deg.
(Inspired by Zathx)

G.

26 kommentar to “Blind vold..”

  1. martin Says:

    photoshop

  2. Joakim Radiomann Says:

    Hehe. Artig, men den funka ikke meg ^^

  3. Susanna Says:

    hva kan man ikke gjøre med photshop? 🙂 men jeg skjønner hva du mener!

  4. Nadda/Marykeds Says:

    Hahahaha! hvorfor er du så morsom?

  5. Martin Says:

    sååå zathx aktig

  6. JUNE S Says:

    Hahha, bra Kjetil! Glad det der er redigert jeg da 🙂

  7. cissi Says:

    haha, gillar bloggen sjukt gott!

  8. Lisa-Martine Says:

    Litt zathx og litt marie amanda

  9. Vebjørn Says:

    Høgre auge såg nesten litt real ut :-p

  10. xFrika Says:

    Bra det bare er Photo Shop 🙂

  11. emmalinnea Says:

    Den gikk jeg nesten på! Men bare nesten!

  12. SINNSYKE André Solvang Says:

    så ikke helt ekte ut gitt ;O)

  13. noraalba Says:

    hahaha

  14. Linn Jeanette Says:

    Au seriøst! Går det bra med deg? Så ikke helt godt ut det der :\
    Nei, det var vel egentlig ganske flott at det var photoshoppa 🙂
    Synes du at politistreik er dumt ja? :p

  15. OdaMaria Says:

    Trodde på det, helt til jeg så kommentarene, bra laga:P. Det skjedde faktisk nettopp med en kompis av meg.

  16. Sara Says:

    Funket nesten på meg. nesten. litt blod/sår hadde gjort jobben.

  17. Sara Says:

    s: Haha, jeg syntes det var bra, jeg. Hvis du ser bortifra at jeg tror på det meste : ) Bedre lykke nestegang – holdt jeg på å si.

  18. Karoline Says:

    Haha! Bra bilde da!

  19. MADELEINE Says:

    Bra å sette søkelys på det, selvom det kanskje er litt oppbrukt av forskjellige bloggere nå :p Sweet er du uansett ❤ Så du de nye bildene fra bloggfesten? Der er det av oss to, også. Haha, ganske morsome!

  20. Sara Says:

    Folk sier jeg er for lite objektiv og streng, men jeg kan godt anmelde deg, hvis du vil. Kan du ta å sende mail til sara.gundersen@hotmail.com og merke med anmeldelse ? Hvis ikke så glemmer jeg det.

  21. Line Says:

    Hahaha:)

  22. ole-wombat Says:

    hehehehehhee inspirasjon? http://marieamanda.com/2009/04/17/dear-god-let-this-be-a-joke/

  23. O`pee Says:

    ahh fete briller ^^

    TA DEG EN TUR INNOM BLOGGEN MIN OGSÅ 🙂

  24. chriistine Says:

    Haha 😛

  25. Fata Says:

    Blur tool FTW

Legg igjen en kommentar

