Nye solbriller, mye sol, perfekt.

Da har jeg fått de solbrillene jeg bestilte (søstern min bestilte de vel egentlig til seg selv, men jeg låner de). De er helt sykt funky og jeg er så takknemlig for at sola steker ute slik at jeg kan bruke de med god samvittighet! Se selv:

21-april-012

21-april-005

Kickass fete!

21-april-021

21-april-026

Du skal få de tilbake snart, søster!

Jøss.. Idag får jeg virkelig høre det. Rykter kan seriøst dra til helvete, sorry språkbruken. Kanskje morsomt å spre dem, men ikke særlig gøy for den det omhandler. Jeg fikk høre idag at folk går rundt og snakker om at jeg har hatt meg med Lars Tangen.. Det er for drøyt spør du meg, kan dere ikke heller spre rykter om at jeg har hatt meg med Ida Helene? JA!

Nå stikker jeg snart på trening, vi skal øve til showet vi skal ha 25. april (tror jeg). Det er nemlig Hanna Montana Galla premiere, og der skal Soulstars opptre. Blir sykt gøy, i tillegg så skal min gode venn Hanna Kanutta (som har stemmen til Hanna Montana) synge. Har dere muligheten, så bør dere få med dere detta!

G.

widget2

45 kommentar to “Nye solbriller, mye sol, perfekt.”

  1. Rikke "Wulsa" Says:

    fæææk, mæd ukegt å stjæle Mallis sine briller lizzzåm

  2. mallis Says:

    fuuuuck you! hvor mange ganger må jeg si det liksom?
    SLUTT Å TA TINGENE MINE!!!

  3. Nadda/Marykeds Says:

    HAHAHAHAHA. crazy rykter

  4. mallis Says:

    og jeg er overbevist om at et båndet en gang i tiden var hvitt

  5. Rikke "Wulsa" Says:

    er jeg som har stemmen til Hanna Montana da!

  6. mallis Says:

    oi er det bare rykter? my baaad

  7. Kamilla K Says:

    heite briller

  8. Jenny Cecilie Says:

    du kan gjerne si hvor hu har bestilt de brillene fra (a) høhøh.

  9. Sunniva Says:

    Phete solbriller! 🙂
    Jeg venter enda på mine i posten 😦
    Det tar for lang tiiid.

    Rykter er alltid vondt, men du vet selv hva som er sant og ikke sant, og det vet nok de du er glad i også, så er ikke å bry seg om ! stå på, ikke la noen misunnelige, tapere knekke deg!

    Kos deg på trening! 😀

  10. patrick Says:

    fete bilder og enda fetere shades! likte de siste best tbh.
    og forresten, jeg leser ingen blogger(bortsett fra miss alba sin) men du har nå fått en fast plass i min bokmerker liste;-) du skriver bra og interessant, og har fet stil.

    stå på videre, bro.

  11. Rob Says:

    Hvor er de bestilt fra tjukken? =)

  12. Snorre Says:

    At du har hatt deg med Lars Tangen, den var faktisk veldig drøy.

  13. Bjørn-Kristian Says:

    Fete solbriller! Hvor ble de bestilt fra?
    Haha, Lars Tangen.. Lættis

  14. Helle Says:

    Haha, drit kule brriller! 😀

    I dag har jeg sittet og rotet igjennom bildene til Danby på facebook, og næmmen, der var jo du på ca 1/4 del av dem jo 😀 Er så søte begge to atte

  15. Camilla Says:

    off, tror ikke jeg ville likt de ryktet om jeg var deg jeg heller xp
    digget brillene !;D

  16. Larstangen Says:

    Du må jo ikke nekte for rykter når de er sanne da 😉 hahahahahah. sært.

  17. Marthe Sofie Says:

    hahaha, du og Lars. Sjukaste ej he hørt :p

  18. adriian Says:

    haha. Jeg sa det jo bare til deg, og ingen andre da dumma 😉 Du spredde akkurat det ryktet selv. Jeg sa heller ikke at jeg trodde på det.
    Jeg visste du kom til å skrive om det her, følte det på meg.

  19. Joakim Radiomann Says:

    Hahaha rykter er alltid teite, men det ryktet der var litt ioverkant teit 😛

    Lekre briller. Hvis søstra di skal finne på å kjøpe fler, så ja takk!

  20. Ole Henrik Says:

    de nederste brillene har jeg i HVITT ! 😀
    de er sånn ca. en million ganger fetere

  21. JUNE S Says:

    Rykter kan dra seg til helvete ja! Jeg vet godt at det ikke er sant. Om jeg skal svare på spørsmålet over, så kan jeg si: «JA,JEG TROR PÅ DET»

  22. iidahelene Says:

    HAHAHAHHA, du vet jeg elsker deg ❤ nesten hvertfall!!

  23. Sofie Says:

    freshe briller! Skjønner godt at du tok dem

  24. fridaschwenke Says:

    snyggaste håret ! och schyssta briller!

  25. Synne Says:

    dødsfete sunglasses! digge stilen din, bloggen, og deg! hehe!:)

  26. JULIE AIDA Says:

    jeg som trodde jeg skulle ha NOE for meg selv, 1,5år siden da jeg skaffa meg de horebrillene. FAEN HELLER KJETIL!!!!!!1111 ALLTID NOEN SOM SKAL LAGE KVALM!!!!!!!!!!!!111111 DU OG IDA WULFF!!!!!!!

    jeg bare tuller, ha en fin kveld!

  27. adriian Says:

    med alt det jeg har fått høre av min kilde, så gjør jeg fatisk det. Men jaja, en person er ingenting (:

  28. MADELEINE Says:

    Så heldig du er som skal opptre på premieren til den filmen 😀 Jeg har (utrolig nok) lyst til å se den filmen. Haha!

  29. JULIE AIDA Says:

    skal jeg HVERTFALL ikke komme neste gang, skam deg!!!!!11

  30. eva Says:

    du er pen peeen : ))

  31. chriistine Says:

    Haha, folk er så dumme at man ikke skulle tro det en gang :p Drit kule briller !

  32. MonicaBeach Says:

    Nizeee:D likte’rem

  33. Horesau Says:

    Nice bilder. Men enda nicere briller !
    Hvor har du fått taki de på det nederste bilde ? 😀

  34. Live Says:

    Digger håret og stilen!

  35. Simone Says:

    kjekkas! men faen kor kule brilla!:D

  36. Anonym Says:

    Hvilket merket er genseren ? 🙂

  37. Martine Says:

    Heei. du , kan du være så snill å spørre søstren din hva hun betalte i frakt og toll for pakken med brillene fra Blaudame.com . . . fikk høre av en at det opp til 600 kr i ekstra kosnader? kan du spørre henne hva hun betalte ?(A)

    Takk på forhand kjekken, btw, vi hadde blitt et hett par

  38. Nora Nilsen Says:

    Hva er frakten for brillene, kan du spørre søstaren din

  39. Anonym Says:

    Hvor du kjøpte genseren?
    om du ikke har noe imot å svare på det 🙂

Legg igjen en kommentar

