Hun glimter til jo!

Jøss. Fikk vi nettopp et glimt av hjernen til Trianna? Hun var ekte jo! Var på tide, endelig noe som matcher utseende hennes.

Etter en grei dag på jobb, var det deilig å komme hjem til sengen og Paradise. Har ikke sett det på lenge, men ettersom jeg har hørt så mye sykt om hva som foregikk, så måtte jeg bare få det med meg! Great entertainment, really.

I dag drakk jeg to bokser med Pure Rush, og shit så godt! Ikke bare var det digg, men jeg ble instantly i bedre humør. Tror jeg bare trenger litt mer energi, så blir alt på topp. Hvordan får man mer energi egentlig, uten å måtte dra ut i skauen for å løpe? Når jeg tenker meg om, så kunne det faktisk vært en god idé. Jeg vil bare slutte å være slapp! HELP!

snowsnow2

randomize

Kan ikke si at jeg savner vinteren...

G’night!

G.

23 kommentar to “Hun glimter til jo!”

  1. Silje Says:

    fint bilde

  2. MonicaBeach Says:

    Takk shetil ;*

    Heia hjernen til Triana:)

  3. mic Says:

    du har veldig fin stil : – )

  4. Helle Says:

    haha, paradise er rått 🙂 Har ikke sett på selv på en god stund, men fikk med meg det i dag. 😀

  5. Sara Says:

    Haha, tror du virkelig det er Trianna som kom det selv? Hun kunne ikke si to setninger før hun måtte sjekke i notatkortene hennes. Hun er en programleder, hun driter vel i hva som skjer der inne.

  6. Sara Says:

    De går jo etter et manus – men det siste var jo hennes egne ord, virket det som. Sett henne på waschera ei gang, og hun er jo kuuuul. faktisk.

    Har dere snø enda, eller gamle bilder ? Håper sannelig på sistnevnte der.

  7. Julia N. Ørsahl Says:

    sv; tusen takk, Kjetil! 😀 koregrafien er ikke noe til å skryte av da.. mixen dansen sammen kvelden før liksom, haha 🙂

  8. Sunniva Says:

    Slapphet er slitsomt, er godt å ha masse energi, men sånn er det ikke alltid. Fine bilder, og i grunn fin stil , like’re 🙂

    G’night da Kjetil, håper du har hatt en fin onsdag ! 🙂

    Klem

  9. Jenny Cecilie Says:

    Du kan bade 😀 Jeg tok russeknuta i dag, gawd jeg ble kvikk altså! tjoho

  10. graceisabell Says:

    Hvor er den røde buksen kjøpt? ;D

  11. JUNE S Says:

    fresh stil kjetil. triana er sykt pen da! pure rush er så godt! prøv det med alkohol, da blir det enda bedre!

  12. Susanna Says:

    jeg savner heller ikke vinteren! nei.

  13. Frida. Says:

    Uff, bare fryser av bildene… Men de er vedig fine, og du er rimelig fotogen :- )

  14. Emilia Says:

    paradise ❤

  15. Madelen Says:

    Hahaha! Vær gang jeg har vært inne her, og sett den jakken har jeg syntes at den er ganske kul, og jeg tenkte alltid at jeg har sett den før, og nå vet jeg hvorfor….Jeg har den selv!

  16. Iromie Says:

    Du hadde en virkelig fin stil 🙂

  17. Karoline Says:

    jeg vet hvem som vinner paradise, heheh!

  18. Monica:) Says:

    Nice oufit! Likte den genseren der no sinnsyykt!!=D

    Triana er syykt spess..Men likte virkelig når hun klikka under pandoras eske!! U goooo Triana!! Men not my favorite model for å si det sånn!:)

  19. Sara Says:

    Ja, hun klikket skikkelig!
    «Mobbing er ondt!» (så ser vi ned på manus litt)
    «Mobbing kan virkelig skade mennesker!» (pause)
    Og finishline: «Skjerp dere…!» (Så sendte hun blikket)
    Uff, den dama der altså. Hun vet å være en flink og overbevisende programleder

  20. Jon Olav Says:

    Jeg har bare et spørsmål.
    Hvor kjøpte du dere genseren din ? 🙂

Legg igjen en kommentar

