Junior

Det er ikke ofte jeg går en dag uten iPoden min og da er jeg som regel innom gruppa Røyksopp. Har alltid likt de og jeg har hver og enkelt av albumene deres på iPoden. For ikke så altfor lenge siden så slapp Røyksopp en ny plate, kalt Junior. Den anbefales på det sterkeste, for dette er det beste Røyksopp noen gang har gjort, synes jeg. Den aller beste av sangene deres fra Junior er The Girl and the Robot som blir sunget av Robyn. Den er heaven. Lissen og si hva du synes!

Hva består din iPod for det meste av?

G.

15 kommentar to “Junior”

  1. JULIE AIDA Says:

    ingen «takk julie for at du anbefalte junior, virkelig, hva skulle jeg ha gjort uten min kjære aida, og tusen takk for sanganbefalingen, virkelig, i owe you a smooch on the nose». skuffa. ): brb cut

  2. elin Says:

    det er veldig mye da, men er vel mest Paramore, Shift&Jave og Linkin Park (:

  3. Joakim Radiomann Says:

    Dette er et stk. fantastisk album! Jeg ELSKER det albummet, men å si at det er det beste dem har laget er jeg litt usikker på. Melody A.M. er fortsatt en litt sterkere favoritt hos meg.

    på iPhonen min ruller det å går i the Killers, Montèe, podcaster fra NRK, Røyksopp, The Feeling and so on…

  4. Stine-Marie Says:

    den sangen er konge!

  5. Karoline Says:

    Heeej!?
    flere vidoer hvor du danser!:D….!!
    go go go :dyou are HOT!!!!:d

  6. Karoline! Says:

    Den var på Senkveld sist helg 😀 Hehe.. likte den godt! Jeg har veldig mye pop, rock, ballader og techno på min iPod.

  7. Sverre Says:

    Ingenting slår the girl and the robot.
    I go mental evry time you go to work:D
    Digger den over alle sanger på jord. Har hørt på den 1 uke, og den er allerede på toppen av min topp 20 liste. Det grenser til trist, men jeg er superhappy:D:D

  8. Susanna Says:

    jeg har aldri hørt om røyksopp før nå, jeg vet ikke hvilken verden jeg har levd i..

  9. Sara Says:

    Min Ipod består av så og si alt. Har aldri hørt noe særlig på røyksopp før i år – de er helt råe, mildt sagt 🙂

  10. Cathrine Says:

    iPod’n min består av alt mulig egentlig, musikk jeg ikke hører på i det hele tatt også. Får høre på dem!

  11. Karoline Says:

    Digger Röyksopp, og jeg liker at de er fra Tromsø! (:

  12. Martine Says:

    En gutt med utrolig fresh stil, og liker röyksopp. ikke verst, i like it:)
    haha

  13. napi Says:

    Digger Røyksopp 😀

  14. bergen Says:

    jeg kjenner de!! venner av familien:) de er konge

Legg igjen en kommentar

