Vingle Petter?

Som dere kanskje har sett så fikk jeg nylig en ny header, men jeg synes alltid det er best med et utvalg som jeg kan velge fra. Derfor brukte jeg noen minutter på å lage et par til som jeg synes også var litt fine. Da tenkte jeg at dere skulle få velge hvem dere vil se hver gang dere kommer inn på The Giant!

lillahimmel-header-copy

a

header-shades-copy

b

header-limmo6

c

Så nettopp på «How I met your mother», aldri sett en hel episode og det angrer jeg på. En vilt morsomt serie, som jeg absolutt skal følge med på videre. Nå er det bare en dag igjen på skolen før det er helg for meg, ettersom jeg har fri på fredag. Det har vært en nok så slitsom uke. Det har kanskje vært en bra uke for The Giant, men for «Kjetil» har den vært stressende, slitsom og nå streiker kroppen min.

Trist nok, så blir det lite tid til å slappe av til helgen.. Fredag skal vi ha dugnad på Tryvann til langt på natt, lørdag skal jeg jobbe 8 timer og så på Hanna Montana førpremiere å danse. Noen som tar på seg jobben å massere meg på søndag? Takk.

G.

widget3

76 kommentar to “Vingle Petter?”

  1. Martin Says:

    Når kommer headern til meg da? Hæ??

  2. Karoline Says:

    A! A! A!

  3. mallis Says:

    åå stakkars deeeg!

  4. Camilla Says:

    Alle var kul, men likte den siste best 😀

  5. Abel Says:

    b, for der representer du tomten din. Eller det er tatt utenfor huset ditt, right? 😛

  6. Jenny Says:

    A eller b 😉

  7. Karoline Says:

    syns du skal ta den første eller andre ^^
    looking good !

  8. Aurora Says:

    B! 😀

  9. pernille Says:

    a

  10. Eyrun Karoline Says:

    B.

  11. Johanne Says:

    Absolutt B 😀

  12. Jenni Says:

    alle var drit tøffe : )
    men du må ta A’en , eller A-en, eller hvordan man skriver det :D.

  13. emmalinnea Says:

    B:)

  14. Liv Kathrine Says:

    Den siste! Den var søtest 🙂

  15. Marie Says:

    A 😀

  16. miahak Says:

    B 🙂

  17. lisefise Says:

    a eller c!:D b var boooring!:/ sozzz

  18. Martin Says:

    Var vel egentlig ikke min skyld at den ble kastet bort!

  19. Heidii Says:

    B! 😀

  20. Heidii Says:

    Det spørs litt om hvordan du vil stå frem det 😀
    A: Kuuuul
    B: Hottie
    C: Goofy

    (:

  21. Anette Says:

    b eller c :p

  22. Rob Says:

    Hehe, ta den nederste….den har litt Paradise Petter latter over seg 😀

  23. Ingeborg Says:

    Likte Mr.B jeg:p

  24. E Says:

    B eller c! Btw, du er grådig kjekk 🙂

  25. E Says:

    B eller c! Btw, du er veldig kjekk 🙂

  26. Jenny Cecilie Says:

    A 🙂

  27. Stine-Marie Says:

    liker den du har best:D

  28. Hege Says:

    B ! 😀

  29. Sara Says:

    første eller siste. brillene var hoot.
    høres ut som ei avslappende helg. jeg h a t e r dugnader. uf

  30. Stine Says:

    Hei. Må si jeg liker bloggen din 🙂
    Jeg må si jeg likte C best !

  31. marie Says:

    B var finest, du var finest på det, men den var best, ta B, der ser vi i hvertfall hele fjeset ditt 🙂

  32. Stine Solberg Says:

    C 🙂

  33. Sigrun Says:

    B ! 😀

  34. Hanne. Says:

    c 😀

  35. JUNE S Says:

    a: kulest. b: kjekkest. c: søtest.

    -så da spørst det, vil du være kulest? kjekkest? eller søtest? 🙂

  36. JUNE S Says:

    a: kulest. b: kjekkest. c: søtest.

    -så da spørs det, vil du være kulest? kjekkest? eller søtest? 🙂

  37. Snorre Says:

    Liker best A.

  38. abc Says:

    B, =)

  39. Kristina Says:

    A 😉

    “How I met your mother” er genialt! 😀

  40. vilde evelinn Says:

    Den øverste 🙂

  41. Hundrings Says:

    Jeg går får C!

  42. Stine Says:

    A! : D

  43. Cathrine Says:

    B. 🙂
    Kan godt ta på meg jobben som massør! ;p

  44. Agnethe Marie Says:

    A eller C ! 😀

  45. JULIE AIDA Says:

    behold den du har, for faen! drit i alle andre, HØR PÅ MEG!!!

  46. Anniken Says:

    b eller c!
    How I met your mother er geniiialt eller awesome!! som Barney ville sagt! Har alle fire sesongene på harddisken 🙂

  47. Camilla Madelen Says:

    B 😀
    den var drit fin 🙂

  48. Eva sevaldsen Says:

    A var stilig,men du burde gå for c det var kjetil klasse over den. Og ja jeg kommer gjerne og masserer føttene dine jeg =) hehe

  49. Sunniva Says:

    A var freshest; D

  50. Anita Says:

    Egentlig er det akkurat det samme for meg hvilken du velger. Alle var stilige, men på hver sin måte så blir kinda vanskelig å velge bare en. Du kan jo bytte på å ha dem litt hver, så blir alle fornøyde? xD
    Og nei, jeg vil ikke være din massør – jeg kan ikke massere, jeg er på russetreff og jeg reiser for å være massør – da får du komme hit!

  51. Karoline! Says:

    B!! 😀 Fordi du var helt gorgeous! Vet ikke om jeg skrev det riktig engang..

  52. Bella Says:

    A 🙂 Likte lilla fargen kjempe godt.

  53. Linnéa Says:

    Ha den du har! Du er lovely!

  54. Susanna Says:

    jeg liker den du har :’) dn får meg til å trekke litt på smilebåndet 😀

  55. Vebjørn Says:

    B eller C :-)))
    Ooog ja, How I Met Your Mother er kanonbra!

  56. Guro Says:

    AAAAAAAA : )

  57. a Says:

    b. og ja, kan massere deg. hversegod:)

  58. andrea Says:

    gift deg med meg-?

  59. Anniken Says:

    A ! 😀

  60. Joakim Radiomann Says:

    B 😀

  61. Silje Heimdahl Says:

    Jeg likte den i midten jeg 🙂

  62. E Says:

    AAAAAAAAAAAAAAAA

  63. Lene Says:

    Syns den der du ler var mest fun jeg! Den var liksom morsom og små hot på en gang.

  64. ada Says:

    b(:

  65. sandra Says:

    hvor lager du header henn 🙂 ?
    fin header du hadde 😀

  66. martheroed Says:

    lurte på hvilket redigerings prg. du bruker, ? bildene blir så klare 😀 men A var best (y)

  67. Pernille =] Says:

    A !

  68. Synnøve Says:

    Jeg syns absolutt b eller c 🙂

  69. louise! Says:

    A-mazing!

  70. Maria Klem Says:

    Syns det nederste bildet var helt herlig jeg… Ikke så mye posing, tatt i øyeblikket!

  71. H. Says:

    Jeg likte best A! :’D
    du er seriøst DRITKJEKK! :’o OMG!

  72. Maren Says:

    a or b 🙂

  73. Julie Says:

    Elsker håret ditt !

Legg igjen en kommentar

