Mail motherfu*%@r!

I det siste så har lesere begynt sendt meg mails hvor de lurer på noe. Ville bare si at det bare er å sende, så skal jeg få svart så snart som mulig!

purpleline

G.

12 kommentar to “Mail motherfu*%@r!”

  1. emmalinnea Says:

    SV: Så bra! Jeg liker bloggen din også:) Blir moro å se Hannah Montana dansen. Litt kjedelig å ikke få byttet bort jobbvakten, men vi får bare krysse fingrene? Også får vi håpe at du får vært med!:)

  2. emmalinnea Says:

    SV: Så bra! Jeg liker bloggen din også:) Blir moro å se Hannah Montana dansen. Litt kjedelig å ikke få byttet bort jobbvakten din da, men vi får jo bare krysse fingrene? Også får vi håpe at du får vært med!:)

  3. emmalinnea Says:

    Hah, du kan godt slette den første, Kjetil!

  4. cissi Says:

    cool bild ja!

  5. Anniken Says:

    Du har sinnsykt feet klesstil! Liksom ikke som alle andre, og du kler den sinnsykt godt også! 😀 og må bare si du var drit god til å danse også!! 😀 Liker bloggen din

  6. JULIE AIDA Says:

    håper du skvatt av selvutløsningen på bildet og tryna så du ødela håret ditt

    hilsen anonym

  7. Abel Says:

    Testicles. That is all.

  8. Stine Says:

    Super blogg, denne skal jeg absolutt følge med på! 😀

  9. Victoria Says:

    fet stil du hadde der;)

  10. Susanne Says:

    Hei, vil bare si i fra at jeg digger bloggen din, har nå tatt meg 3 dager å kikke igjennom men det sier vel litt at bloggen din er bra når jeg har sittet og lest på den 3 dager i strekk ? 😉 Du har vært også vrt en inspirasjon for meg, fordi jeg bestemte meg nemlig etter DIN danse-video, at jeg selv skulle begynne på dans, i å med at dette er noe jeg har hatt lyst til veldig lenge. Håper du legger ut noen flere danse-video’r av DEG, siden du ser utrolig flink ut ! Og stå på med blogginen, kommer definitivt til å følge med på denne ! 🙂

  11. JULIE AIDA Says:

    selvutløser***

    den er grei hehe ;))))

Legg igjen en kommentar

