Sjelsternene med Gaga!

Rett etter nyttår så stod Soulstars nok en gang på Sentrum Scene, men denne gangen var det mye større enn NRS, de skulle varme opp for Lady Gaga. Dette var rett etter jeg hadde operert, så jeg var en veldig stolt tilskuer.

Tenkte dere kunne kose dere med denne videoen, for jeg elsker dette showet, selv om det ble litt «klabb og babb» med musikken men slikt skjer!


Isn’t it great?

Nå er jeg på Hvitsten Gods etter trening og ha styrt rundt i byen og litt rundt omkring. Jeg hadde så dårlig tid idag at jeg ikke fikk vært med på hele treningen, og det betyr at jeg ikke fikk filmet the Hoedown Throwdown. Men tro meg, den skal bli filmet en eller annen gang! Haha.

G.

 

11 kommentar to “Sjelsternene med Gaga!”

  1. Abel Says:

    Jeg ble kjempe overrasket/fornøyd når jeg så at de danset til killing in the name of! keep it up

  2. Emma Linnéa Says:

    Hadde ikke gjort noe å være så flink til å danse for å si det sånn!

  3. Ester Mariell Says:

    Det der var insane! Så utrolig flinke til å danse! Er så sykt å se på – jeg elsker det. Hadde vært vanvittig digg å være med på!

  4. Abel Says:

    Enig, hadde vært fett å ha så syke danse skills.

  5. mic Says:

    sykt gode da !

  6. Siw Christina Says:

    Rått 🙂 du hadde en fin blogg ;D

  7. Jenni Says:

    sykt gode, forbildet mitt!
    herregud så gode alså.
    haha jeg ble overrasket når de danset til technologic, haha :D.

  8. Susanna Says:

    wow sier jeg bare 😀

  9. Janice Says:

    var det bra?

  10. synne Says:

    jeg var der jeg også, ble skikkelig sjokka over de to småjentene som kunne shake skikkelig! wow, skulle gjerne likt å se dem igjen, for å si det sånn 😉

Legg igjen en kommentar

