Hooked on intensity

Som jeg har klagd over og nevnt uttallige ganger tidligere, så har jeg vært veldig slapp for tiden. Sikkert pga lite søvn, tentamener, trening o.l, men i går fikk jeg et stort inntak på noe jeg aldri har smakt før. Jeg ble hekta etter første slurk! Noen som har smakt Urge Intense? Energidrink som er helt konge. Nam Nam NAM!

24april21

Haha, ser ut som Ninja Turtles egentlig.

Dro til Hvitsten i går kveld og hang litt med Keegasen, før han dro på skolen dagen etter. For han dro faktisk på skolen! Jeg satt ute med Bertine og koste meg i sola med god mat og æplæjuice. Tror jeg ble litt brunere faktisk, tar litt lengre tid siden jeg har hatt så mange besøk på Brun og Blid.

Nå ligger Andreas hjemme, sutter på totten og griner om at jeg skal komme hjem til han for å klippe håret hans. For dere som ikke visste det, så er jeg blitt en kløpper med saksa og hver klipp blir fresh til det maksimale. Så hvis du har lyst på en hårklipp/styling appointment, så er det bare å si ifra!

I kveld blir det relativt stille og det tror jeg nok er for det beste. Jeg har hatt alt for mye å gjøre i det siste, så en dag med nytt på nytt og en god film, passer meg nok bra! Hva består deres kveld av?

G.

20 kommentar to “Hooked on intensity”

  1. Monica:) Says:

    chaize! Den der så god ut!=) Jepp..turtles style=p haha

  2. jeanette Says:

    åh.. den så bare veldig god ut.
    skal bare være hjemme og håper på et besøk av naboen jeg:))

  3. Susanna Says:

    nam 😉

  4. Camilla Says:

    Min kveld består av film, godis og avslapping med kjæresten 😀

  5. Elisabeth Says:

    Haha, minte meg om Ninja Turtles ja 😀
    I kveld blir jeg nok sittende foran tv’en. Må forberede meg på morgendagens kamp ; )

    Kos deg i kveld! : )

  6. Andreas Says:

    Ikke faen om vi skal se på nytt på nytt!!

  7. mic Says:

    vaske badet hjemme og så av gårde til ei venninne på jentekveld ^^

  8. Trude Says:

    uuuut, se nytt på nytt såklart og øve på en dans vi skal opptre med i morgen, øveøveøveøveøve. har bare vært på en trening. Kjører sikkert en del insp, håper jeg 🙂

  9. Arvinho Says:

    kjetil! klipte meg hos frisøren i dag, og hun fucka mye opp! :p du må fikse det igjen med din stil… plx

    btw: den turtles leskedrikken så jææævlig god ut :>

  10. Nina Says:

    jeez, den så god ut! 😀 film titting tenker jeg! 😀

  11. Vebjørn Says:

    Alt som er Ninja Turtles-ish må vere digg!

  12. Cathrine Says:

    Så den når jeg var i Oslo sist! Tror ikke de har den her, har ihvertfall ikke sett den..
    Kvelden består av film, pc, film osv 😀

  13. MonicaBeach Says:

    værste er at du er jo flink;*

    er jeg next?

  14. Kulekamilla Says:

    den har vi ikke her! smaker den som vanlig urge?

  15. DanbyChoi Says:

    Det du IKKE vet:

    Legg merke til flua, den er på forskjellige steder på to forskjellige flasker!

    Jeg tror det bare er to forskjellige, men noen ganger er flua et sted og myggen et annet sted… hmm, på bladene altså. Legg merke til det neste gang!

    HVA legger jeg IKKE merke til liksom 😛
    den du tok er best. flua øverst. 🙂

  16. Emma Linnéa Says:

    Ikveld har jeg sittet på bryggen, hørt havet bruse, kjent vinden dra i håret og sett solen sakte forsvinne bak små holmer. Ingenting er bedre enn å vite at sommeren nærmer seg og det blir fult av slike kvelder!

  17. Denise Kildal :-) Says:

    Smakte det for første gang idag! :- D det er digg
    liker bloggen din

  18. Talkie Walkie Says:

    Du kan få klippe meg!

  19. Malin Says:

    Den så god ut 🙂 hvor har du fått tak i den?

Legg igjen en kommentar

