Nora får konkurranse. Her kommer CP-gjessene!

Nora Alba sin fantastiske og velkjente posering fra tidligere innlegg gir meg fortsatt kramper i magen som jeg ikke klarer meg foruten i min ellers så normale hverdag. Dette ga meg og Andreas en knall idé, vi skal prøve å utkonkurrere henne. Vi så på dette som en nokså umulig oppgave, men vi satte igang questet om å finne den perfekte CP-gåsa.

emokidz-060

A

emokidz-081

B

emokidz-086

C

emokidz-080

D

Stem på årets CP-bilde!

Helt til slutt må jeg beklage for den hyppige bruken av ordet «CP». Dette ordet er bare brukt for å referere tilbake til et tidligere bildet av den herlige bloggeren Nora, for de som kjenner til det.

G.

widget4

31 kommentar to “Nora får konkurranse. Her kommer CP-gjessene!”

  1. Andreas Says:

    Kan ikke stemme på meg selv, så velger D! Der er du nemlig ufattelig støgg, så det vinner. < 3

  2. Nadda/Marykeds Says:

    D !

  3. Emilie Says:

    D ! hahah

  4. Stine Helene Says:

    D, lett!

  5. noraalba Says:

    jeg hater deree!!!!! jeg er uansett best<3

  6. Monica Says:

    C fordi Andy er sykt tæn og D, haha der var du jævlig fin.

  7. VildeOk Says:

    Definitivt bilde D 🙂

  8. Janne. Says:

    haha, D var det som så mest cp ut 😀

  9. Grace Says:

    hahaha.

    skjer med å væra bruun?

  10. mic Says:

    haha A eller D x z

  11. Arvinho Says:

    hahahahah! så jææævlig at det blir D, Kjetil :p

  12. wampi Says:

    dævver

    likte headeren 🙂

  13. noraalba Says:

    haha A!!

  14. noraalba Says:

    hilsen balba og chef <33

  15. Sigurd JL Says:

    haha, fete bilder;D

  16. Sara Says:

    Hvis vi skal se på hva som ligner – så B ! letttt

  17. S.a Says:

    D ! – leeeeett

  18. Anton Gold Says:

    Hallå där, såg din blogg, måste bara säga att du är jävligt snygg (!)

    Anton Gold
    En svensk Blogger

  19. Karoline Says:

    Haha 😀
    D va klart best ! Tommel opp ! 😉

  20. vilde Says:

    D ! haha, du var diiiiiiggggggggggg

  21. JUNE S Says:

    DDDDDDDDDDDDDDDDD

  22. helenepaulsen Says:

    AAAAAAAAAAAAAAAA : )

  23. Stine Says:

    B .. eller D .. eller B .. greier ikke å bestemme meg 🙂

  24. Silje Says:

    D! :D:D

  25. trineirinhl Says:

    D!! Det var seriøst det beste bildet ;D

  26. Emma Linnéa Says:

    A, haha.

  27. helene Says:

    emm,, B ! ;D

  28. Maren Says:

    a og d var sykt cp, haha :p

  29. karoline br Says:

    JEG DIGGER D ! 😀

  30. MALIN!! Says:

    Bahahah!!!! damn kjetil! det ser ut som du driter på bildene! hahaha!
    elelr trøkker for harde livet 😀

Legg igjen en kommentar

