Edru på Tryvann!

Tryvannsdugnad gikk som smurt, bortsett fra at vi var alle helt døde da vi var ferdige. Det ble hardt kjør bak pizzadisken hvor vi fyrte inn pizza på pizza til alle russene endelig var blitt mette. Helt sykt hvor stor appetitt den gjengen der har.

Til tross for min stupidity, å glemme kameraet mitt, så var det noen snille russejenter som tok bilde med oss og de fikk jeg så klart fatt i!

n608635724_6714227_781602

n608635724_6714228_2574751

n608635724_6714231_174983

n608635724_6714231_1749831

Sjekk det er liv a!

Har helgen deres vært like full av jobb som min?

Da kan dere tro at jeg er sliten, så da venter senga. G0d natt.

G.

9 kommentar to “Edru på Tryvann!”

  1. Karoline Says:

    Hoho. Ikke fullt så jobbfylt helg nei.
    God natt! ❤

  2. Talkie Walkie Says:

    Edru på tryvan. Har jeg aldri hørt om.

  3. Sunniva Says:

    Herlige bilder 🙂
    Så veldig kjekt ut!

    Har ikke hatt en så jobbfylt helg, har igrunn bare slappet av, men snart begynner vel mine helger å bli kaos, trening og jobb til sent på kveld.

  4. chriistine Says:

    Nei, helgen min var full av festing på tryvann 😀 Skal du jobbe natt til første også?

  5. Lisett Says:

    Kjempe fin blogg du hadde med fine bilder og lignende, og det så ut som det var koslig på russefesten, haha :- D
    Kjekk var du også! :- )

  6. Kermit Says:

    har hatt en ekstremt jobbfylt helg.
    utrolig artig å se at norges morsomte fornøyelses park, gleder de fleste.
    blir hektisk på russens dag 6 mai.
    be there or dont care 😉

  7. mic Says:

    hakke jobb jeg, enda ; b
    – fine bilder : >

  8. Monica Says:

    hvor herlig er ikke duuu

Legg igjen en kommentar

