Jøss, her kommer ting frem gitt.

Jeg fant noe veldig spennende her forleden. Det er sikkert flere av dere som har sett dette før, men jeg følte jeg ville poste det for å høre hva dere synes. Her er et innlegg på et forum:

«Hvor jeg skal plassere denne vet jeg ikke, men jeg forsøker her.

Jeg har kommet i kontakt med flere som har blitt svindlet av en av de mest kjente bloggerne i Norge. De har kjøpt en vare, betalt for den og aldri mottatt varen.

Forsøker de å sende henne mail eller legge igjen kommentarer i bloggen hennes blir dette bare slettet eller ikke besvart. Jeg kom i kontakt med henne ved å si at jeg kom til å publisere et innlegg om henne i min egen blogg og det eneste svaret hun kunne gi en av de som har blitt utsatt for svindelen var «Jeg tror du har fått jakken og bare vil ha pengene tilbake! Lykke til videre.»

Jeg vet at det er flere her på mote.no som har opplevd dette med denne bloggeren.
Om dere kjenner dere igjen, send meg en PM!!! Det vurderes nå en anmeldelse og det vil være sterkere om flere kan fortelle sin historie.

Og nei, jeg vil ikke legge ut hvem dette er.

Takk

Edit: Har fått tillatelse til å legge ut navnet hennes så ikke freak »

Resten av diskusjonen finner du her!

Jeg blir urolig av dette og håper for gudsskyld at dette ikke kommer til å fortsette. Skjønner dere hvem det omhandler?

G.

17 kommentar to “Jøss, her kommer ting frem gitt.”

  1. JULIE AIDA Says:

    marie amanda da. trodde hu visste selv hvor irriterende det er å ikke få posten sin jeg, det sier hu selv i så fall. posten altså, må aldri stole på dem. gjør ikke jobben sin skikkelig. marie kan jo det der mye bedre selv tydeligvis ^________^

  2. MonicaBeach Says:

    serr? :s

  3. Stine Helene Says:

    Marie Amanda ja, skrev et innlegg om det på bloggen min i går tror jeg det var. Har heldigvis ikke kjøpt noe av henne, og kommer i hvert fall ikke til å gjøre det nå!

  4. mic Says:

    hun det er kjipt når slike ting skjer ; /

  5. zathx Says:

    zårry da kjetil. jej liker bare å svindle lesærne mine. dåli gjort å legge det ut på blåggen din =(((

  6. marie Says:

    En vennine av meg hadde vunnet en premie, og fikk den aldri, og hun sendte mail, fikk ikke svar, og kommentarene hennes ble slettet, det er så utrolig teit!

  7. Stine Says:

    Utrolig dårlig gjort! Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre slik mot folk. Rett og slett patetisk.

  8. Susanna Says:

    hvorfor dømme andre, ingen vet om det er marieamanda? 🙂

  9. JULIE AIDA Says:

    @susanna:
    «jfc sa:
    Sikkert Marie Amanda
    Ulest 11-12-2008, 15:05

    Hilde Christina sa:
    Innlegg: 1.128
    ^ Stemmer det ja. Det er henne det er snakk om.»

  10. Elena Says:

    Det er Marie Amanda. Stakkars, tror hun er superstjerne 😦

  11. Julie Says:

    Hva er bloggen til Marie Amanda ?

  12. puddy Says:

    det er MA ja, har hørt masse om det, så sluttet å delta på f.eks konken hennes fordi om man vinner får man jo ikke premien haha

  13. Sara Says:

    Ja, mange som vet det. Skjønner ikke at hun ikke er flau.

  14. Silje Says:

    susanna: det ER marie amanda der er snakk om, trust me.

  15. Julie Says:

    hva heter bloggen hennes? ;p

  16. Marita Says:

    så sykt dårlig gjort , svindling når man skal leve på blogginga si er ikke særlig lurt. ah.

  17. maren Says:

    ikke vær så slemme nå, jenter, hun trenger vel tingene sine selv når hun ikke kan skaffe seg fjällrävenjakke uten å stjele det på fest 😦

Legg igjen en kommentar

