Ny uke med mer jobb og slit.

Forresten, jeg hater OG elsker Sundae is fra McDonalds. Den er sick god, men man vet aldri om man søler sjokolade saus… Hello messed up Converse.

Nå fikk jeg ca 45 min hjemme før jeg må videre fra skole til jobb. I og med at det er russetid for de som er ett år eldre enn meg, så betyr det at jeg må ta over noen vakter. Må vel ikke, men siden jeg er så snill og grei så gjør jeg det! Hører du det Ida?!

Første dag på skolen etter helgen gikk faktisk veldig fint! Siden hele forrige uke bare bestod av tentamener, så fikk jeg jo ikke akkurat hengt med noen av folka. Det var derfor hyggelig å være med noen av dem igjen.

27-april-001

27-april-002

Hva synes dere om outfite’n for dagen?

But shoot, I gotta run. Kos dere i dag!

G.

widget7

30 kommentar to “Ny uke med mer jobb og slit.”

  1. mic Says:

    kjempe fint : >
    god stil !

  2. mic Says:

    – btw hvordan gikk tentamen ? : – )

  3. Iromie Says:

    Jeg liker stilen din 🙂

  4. Martin Says:

    Hhahaha! Marie Amanda disser deg nå!

  5. Eva sevaldsen Says:

    like it =)

  6. Karoline Says:

    God damn. Jeg digger stilen din!

  7. Ole Hofsøy Says:

    Du har så fint hår, hva er hemmeligheten?:p (selvfølgelig riktig innlegg å spørre om det på, siden du flasha håret ditt, right:p)

    Er dere ferdig med tentamener?

  8. Sara Says:

    Likte outfit(t)en. Solbrillene dine er hallelujah.
    Og ja, den isen er god. Men foretrekker den andre(eh..), husker ikke navnet.

  9. Elin w Says:

    Det finnes ikke hottere blogger. Måtte bare få sagt det:)
    Over og ut
    Elin w.

  10. Arman Says:

    Dødsdigg outfit !!!

  11. Karoline Says:

    Kjekk som vanlig, likte veldig godt outfite’n ! ^^

  12. Silje Says:

    digger stilen din : >

  13. Stine Says:

    Nice outfit ! : D

  14. Synne Says:

    Uff, tentamen er slit. Håper det gikk bra, da 😀
    Dritkult outfit. Digga buksa di!

  15. Alexander Krag Says:

    Informerer deg om at om jeg så rundt meg som en blind mann på butikken, så var det fordi jeg ikke hadde på meg linser og alt var veldig blurete. :p Så om jeg gjorde det, så var det ikke »planlagt» Haha. Just saying.

  16. Karoline! Says:

    Beste outfitet jeg har sett på lenge 😉

  17. Hanne Sofie Says:

    Liker stilen din! Du er pen.

  18. Jenni Says:

    den var jo bare topp da :D.
    hvordan gikk det på tentamen ? 🙂

  19. Anita Says:

    LIker virkelig klesstilen din! 😀

  20. Frida. Says:

    HM, tentamen er crap. jeg har eksamen om en uke tror jeg .. da kommer jeg sikkert til å dø.
    hvordan gikk det da med tentamene i forrige uke ?

  21. a Says:

  22. Chloe Says:

    du har ganske kool klestil 😉 er du på 3-året? Do you know what you want to be when you grow up? 😀 LOL

  23. Stine-Marie Says:

    hot!

  24. Alexander Krag Says:

    sv: Du, det var sykt digg! Kasta meg på sofaen når jeg kom hjem fra butikken med en skje og kose meg vilt, vett! 😉

  25. marthefjeld Says:

    hot 😀

  26. Anette Says:

    Kan vi ikke få se mer til aleksander og andreas? : D

  27. Silje Says:

    Nice,liker stilen din! 🙂

  28. JUNE S Says:

    thumbs up!

Legg igjen en kommentar

