My playlist:

Noen som lurte på hvordan musikk jeg hørte på, og jeg tenkte det var greiest at jeg lagde et eget innlegg til dette. Musikk er en veldig stor del av livet mitt, og etter jeg fikk meg iPod så har jeg hatt de fine hvite øreproppene plugga inn så ofte som mulig! Her er min topp 10 liste over de sangene jeg hører mest på fortiden:

1. Røyksopp – The Girl and the Robot
2. Røyksopp – Happy Up Here
3. Sigur Rós – Gobbledigok
4. Death Cab for Cutie – I Will Possess Your Heart
5. Bloc Party – Talons
6. Bloc Party – Sunday
7. Kid Cudi – Day n Nite
8. Sigur Rós – Vaka
9. Miley Cyrus – See You Again !!!!!!!!
10. Hot Rod – I Like to Fuck…

Dette er vel noe av ellers veldig mye jeg pleier å høre på. Jeg liker masse forskjellig musikk, veldig mye av Rock og Hip Hop. Alt bortsett fra Alexander Rybak – Fairytale. Please, radioer i Norge, slutt og spill den, men lykke til i Grand Prix da!

royksopp-junior

Junior

I dag har jeg trent og shoppa litt. Skal i konfirmasjon til helgen helt nede i Kristiansand, så trengte litt kleder. På fredag skal jeg og mange fra Soulstars ha show på Gallapremieren av Hannah Montana på Colosseum! Håper at mange av dere kommer, fordi det kommer til å bli et morsomt show.

I løpet av kvelden eller i morgen, så kommer det en koreografi ut på The Giant! Lady Gaga – Star Struck, den er sykt fet, så gled dere! Men nå skriker køya etter meg, så god natt!

G.

20 kommentar to “My playlist:”

  1. Talkie Walkie Says:

    Røyksopp, death cab, sigur ros… jeg er imponert 🙂

  2. Nadda/Marykeds Says:

    1-10 var digg – 9 OFC

  3. Linn Says:

    jøss, jeg så overskrifta di og tenkte med en gang hvordan min liste ville sett ut, og tenkte at ja, da måtte nok röyksopp med happy up here være øverst. Og mens jeg hører på den på iTunes, tror du ikke det var den som var på din toppliste? haha kult

  4. Guro Says:

    Jeg er enig med deg ang mister Rybak. Jeg håper han vinner, fordi han er fra Norge, men jeg hater sangen. Og jeg mener – virkelig HATER

  5. Joakim Radiomann Says:

    For en playlist!! Den er fantastisk!! 😀

  6. malmen Says:

    Nr. 10 er beeest faen!:D

  7. mallis Says:

    er dette liksom lista di? er ikke det jeg hører fra rommet ved siden av da men

  8. Susanna Says:

    røyksopp har jeg nettopp begynt å hørt på 🙂

  9. Anita Says:

    Kult at du skal til Kristiansand!
    Miley Cyrus – See you again, er faktisk en utrolig catchy sang. Den er faktisk kul lissom xD

  10. niinaroen Says:

    aah, elskar Røyksopp! 😀
    og er heilt enig med deg angåande Alexander Rybak. :p

  11. Martin Says:

    Det gjør jeg vel mest som jeg vil med vet du 😉
    merkelig at du ikke sier de samme tingene innpå her

  12. anonym Says:

    hmm.. impressed! sigurros og greier 🙂

  13. Sara Says:

    Ingenting er som konfirmasjon i kristiansand. tjohei
    Spillelista var sånn ca lovable.

  14. Karoline Says:

    Digg musikksmak du har gitt !

  15. idahansenkleiven Says:

    bra musikksmak ja!

  16. Vebjørn Says:

    Mykje bra, Lundy – det skal du ha!

  17. Frida. Says:

    Masse kule sanger her.
    Selv hører jeg på litt mer rocka sanger, men Røyksopp er dritbra.
    – peace.

  18. Helle Says:

    når kommer resten av spørsmålene dine? 🙂

  19. Tina Gorine Says:

    Liker spillelista!
    Håper det blir gøy i konfirmasjon i sørlandets fineste by 🙂

  20. cissi Says:

    Røyksopp blir lite hypade i sverige nu, det är kul =)

Legg igjen en kommentar

