Her har dere noen av spørsmålene med svar!

Hvor er buksene fra bildet over fra? De er fra Hvitsten, hoho. Hvor lenge har du danset? Snart i tre år. Er du singel og har lyst på kjæreste? Ja jeg er singel og ja jeg har lyst på kjæreste, men vet ikke hvor mye tid til overs jeg har. Har du noen gang vurdert å bytte domene, for eks til blogg.no? Jeg har tenkt tanken, men har bestemt meg for å bli her på WordPress.com. Hvis du kunne vært en maur eller en edderkopp, hva ville du vært? Edderkopp, de er fete. Hvor gammel er du? Jeg er 18 år. Hva skal du i sommer? Til Hersa med gutta på russebussen, til Bulgaria med bestekompisene mine og på Øyafestivalen! Er du homo eller bifil? N.E.I, greit at dere spør, men det er ikke det mest artige spørsmålet å få skjønner dere vel. Er du forelska i noen? Hvem vet. Hva er ditt stjernetegn? Jeg er Aquaris, AGE OF AQUARIUUUUUS!! Er du betatt av noen? Faktisk. Hva vil du jobbe med når du er ferdig med skolen? Jeg vil jobbe med mye rart faktisk! Jeg liker å ordne ting, organisere og slikt, i tillegg liker jeg å være serviceinnstilt, så vil jobbe med kunder. Hva ser du etter i en jente? Fine øyne, myke lepper, MORSOM (ikke vanlig morsom, men lættis), og en som liker å trene. Hva synes du om Danby? Han er en av de morsomste guttene jeg vet, han er min inspirasjon når det kommer til dansing og han finner alltid på mye rart. Hva ville vært en perfekt dag? En dag uten skole, uten planer, uten skyer, uten kulde, uten mas, men med mennesker jeg elsker og gjøre ting jeg elsker. Tristeste minne? Jeg mistet hunden min for rundt en måned siden, jeg føler det på meg fortsatt.. Hva liker du å gjøre? Høre på musikk, danse, sove (ikke alltid, men nå kunne jeg trengt et par minutter i sengen) og feste. Har du noen gang vært forelsket i noen som ikke er på din alder? Ja, det har jeg. Hva er det verste en jente kan gjøre? Falle oppi en bøtte med urin og så legge seg ved siden av meg samme natten uten å dusje. Hva ser du i en god venn? En jeg kan fortelle alt med garanti for at det ikke blir sagt videre. Hvilken ukedag er din favoritt? Fredag, veldig enkelt. Har du forandret deg siden du ble en «kjent blogger»? Jeg har blitt bedre i photoshop.

proff2

16 kommentar to “Her har dere noen av spørsmålene med svar!”

  1. Kamilla K Says:

    Gøy å lese 🙂

  2. Emma Linnéa Says:

    Vanvittig fint bilde, Kjetil!

  3. MillaBonaqua Says:

    takk for at du svarte på mine;D

    http://www.millebonaqua.wordpress.com

  4. DanbyChoi Says:

    aaw <4

  5. Karoline! Says:

    Så gøy 😀 Du er en av de beste bloggerne jeg vet om.

  6. Ellen Says:

    you’re hot! 🙂

  7. JULIE AIDA Says:

    kjeeeeeeeedeeeeeliiiggggg, knew them all……

  8. Sara Says:

    Jeg har blitt bedre i photoshop. HAHAHH !

  9. Karoline Says:

    aww, så utrolig fint bilde, Kjetil 🙂

  10. Ingvild Says:

    Så fint bilde! 😀

  11. Nhu Says:

    sinsykt fint bilde;o

  12. julie r Says:

    Fint bilde Kjetil : )

  13. Julie Says:

    Utrolig fint bilde av deg! : )

  14. helene Says:

    jeg skal ooog på øya 🙂

  15. nathalie Says:

    du er utrolig pen 🙂
    aldri lest bloggen din før, men likte den kjempe godt !

Legg igjen en kommentar

