På verandaen i solfylte Vennesla!

Da var jeg fremme i Vennesla (litt utenfor Kristiansand) hos min kjære Granny. Lenge siden jeg har vært her, i tillegg til at jeg er lei av gamle Oppegård, så nå føler jeg at jeg får slappet av og kost meg 100%.

Showet i dag gikk veldig bra! Det var deilig å ankomme Colosseum kino og med en gjennomgang utenfor inngangen med mange spente jenter, gjorde alt mye bedre. Til tross for at musikken var så lav at Nancy og jeg kunne føre en samtale under flere av koreografiene, så var publikum gira og dansa med på Hoedown Throwdown.

dsc096311

dsc096321

dsc096341

dsc09633

PS: Disse bildene ble tatt etter 1 times dansing..
Photo: Danby Choi

Dette gjorde dagen herlig, selv om jeg måtte sitte på toget i 5 timer.Utrolig hvor avslappende og deilige lange togturer er hvis du er sliten fra før av. Fikk sovet ut og hørt på herlig musikk av både Sigur og Los Campesinos!

Nå køyer jeg, så kan dere forstette å sende inn bidrag til konkurransen min som avsluttes på søndag kveld! Vær kjappe og vær kreative, for premiene er digge! G’night!

G.

11 kommentar to “På verandaen i solfylte Vennesla!”

  1. Heidii Says:

    Elsker solbrillene dineeee!

  2. Sara Says:

    Så koselig 🙂

  3. vilde Says:

    mens du likevel snakker om veranda… thats where i woke up today

  4. noraalba Says:

    du er kjempedigg

  5. nancycamilla Says:

    1 time var vel kanskje litt mye å ta i kjetil! haha
    hvor er resten?

    • GiantLundstein Says:

      nancycamilla: 1 time til sammen neste da! Jeg fant ed hardy parfyme og deo istad. De ligna på energy drinken, haha. resten av bildene er på kameraet mitt som jeg glemte ledningen til, så får ikke overført før på søndag kveld…

  6. Karoline Says:

    Kjekk ! ^^

  7. HEGE Says:

    hvor i vennesla er du ? 😛 jeg bor der 😛

  8. FRIDA Says:

    du er så utrolig kjekk 🙂

  9. silje06 Says:

    Herrigud så digg stil du har!

Legg igjen en kommentar

