Gratulerer Tarjei!

Nå nettopp ble det avslørt hvem som ble Goggen i Hotel Cæsar! For dere som har fått med dere dette, så kjenner jeg både Herman og Tarjei, men han som gikk av med seieren var Tarjei Westby!

Gratulerer så utrolig mye! Jeg må si at Hotel Cæsar har fått seg en ny seer fremover, for jeg gleder meg til å se deg leve ut drømmen din.  Er sykt stolt.

tarjei

Nå er det bare å gratulere han!

G.

10 kommentar to “Gratulerer Tarjei!”

  1. Sara Says:

    Gratulerer !

  2. Sara Says:

    til han.

  3. Julie Says:

    gleder meg til å se han på tv ;- D

  4. Brita Says:

    Gratulerer 😀 …hotel cæsar blir enda mer herlig =)

  5. vilde Says:

    hehehe, kult det da, men liksom, hotel cesar suger :p

  6. Karoline! Says:

    Hotel Cæsar er konge, og det blir gøy å få to nye skuespillere med, alltid gøy det 🙂

  7. JUNE S Says:

    congrats

  8. Cathrine Says:

    Grættis til han 🙂

  9. Bjørn Says:

    Haha, nå må jeg også se på Hotel Cæsar for å si det slik, det blir bare å gratulere ham på skolen ass 😉

  10. Thea Says:

    Tror vi har fått vite at du kjenner de ja, trenger ikke skryte såå mye

Legg igjen en kommentar

