Solen gjør meg glad.

Jeg er nok ikke den eneste som blir glad av alt det fine været vi har hatt i det siste!

ccmeg1

sol

wannabytur4

oslomedcc2

Solen gjør ikke bare sommeren bedre!

Selv om jeg er number 1 fan av sol og sommer, så brenner jeg opp nå! Shit, og klokken er 8! Det blir nok bare bedre og bedre, og man blir vel vant til det etter hvert. Synes jo vi har vært heldige i år og fått sommeren relativt tidlig!

Send meg noen fine sommerbilder og så skal jeg plukke ut det fineste, så skal jeg være så snill og sende ut en premie til den med det fineste/kuleste sommerbildet! Ha en herlig lørdagskveld!

– kedil_91@hotmail.com

G.

8 kommentar to “Solen gjør meg glad.”

  1. Anita Says:

    Hvorfor har du lagt ut mail/msn adresse?
    Har du det fint her nede i Kr.sand/Vennesla? 🙂

  2. Julie Says:

    Det så varmt ut med jakke på da:p

  3. Stella Says:

    Ja det så varmt ut med den jakka 🙂

  4. eva Says:

    digger stilen : ))

  5. Cathrine aka CC Says:

    Jeg li det jeg ser!!;D

  6. -lookforthegirl Says:

    liker stilen din ; )

  7. Silje Says:

    ah, digger stilen din

  8. Julie Says:

    Du har fet stil !

Legg igjen en kommentar

