Dere har stemt fram vinnerene!

Da har jeg telt opp antall stemmer fra dere lesere. Det var veldig jevnt en periode men til slutt så var det en som klarte å dra fra de andre.

Vinneren:
Sverre

Trøstepremiene går til:
Henrik & Victoria

Gratulerer alle sammen! Nå kan dere som fikk premie sende meg en mail med navn og adresse til kedil_91@hotmail.com så skal jeg sende mailen videre til  Brun og Blid, slik at dere kan få premien deres i løpet av uka.

Om ikke altfor lenge setter jeg i gang en ny konkurranse, so stay put! Det kommer flere muligheter.

G.

Én kommentar to “Dere har stemt fram vinnerene!”

  1. sverre Says:

    Nå ble jeg hvertfall blid om ikke brun!:D

Legg igjen en kommentar

