I Oslo var brillene sykt freshe, i Bjelland var de stygge..

Sånn er det vel. Vi i byen følger litt andre trender og er vant til ting som er litt utenom det vanlige i forhold til de som bor på landet.

Ettersom jeg glemte å ta med kamera ledning på turen i helgen, så har jeg ikke fått overført noen av bildene til PCen, altså ingen bilder ut på siden. Nå er de lagt inn og jeg vil dele de med dere.

sk-018

sk-029

sk-035

sk-078

Bra gjeng!

Var det noen som var å så på forresten?

G.

17 kommentar to “I Oslo var brillene sykt freshe, i Bjelland var de stygge..”

  1. :) Says:

    du bruker mye sminke 😛

  2. GiantLundstein Says:

    : ) : det gjør jeg vel egentlig ikke, haha:p noe som heter photoshop også da;)

  3. Julie Says:

    Jeg var ikke å så på, hadde jeg visst når det var, hadde jeg sikkert kommet 🙂 Du må legge ut en liste over hvor og når dere danser 😉

  4. MonicaBeach Says:

    Hvilke briller da? : ))) Bra å være utenom det vanlige.

  5. Hanne Says:

    bruker du sminke?

  6. Thea Says:

    wææ, brunkremskille

  7. hei Says:

    du må jo ikke photoshoppe deg så det ser ut som du har brunkrem på deg! 😮

  8. Jenni Says:

    Jeg hadd dritlyst til å komme men ingen gadda å ver med meg bort viss
    -.- . pene bilder forresten ! 😀

  9. GiantLundstein Says:

    Må jo få lov å photoshoppe sånn jeg vil vel. Jeg vet at jeg ikke bruker sminke på dette bildet, så om dere tror det såå..

  10. hei Says:

    jeg tror ikke du bruker sminke, tror ikke du trenger det, men heit er du uansett 😀

  11. Nancy Says:

    digg bilde av oss da 🙂

  12. Grace Says:

    Henne helt til høyre på det nederste bildet – har henne blogg ? ;p

  13. Lisa-Martine Says:

    Hey, jeg har masse familie i bjelland : D

  14. GiantLundstein Says:

    Grace: Det er Kimhye ledern for Soulstars, tror ikke hun har det nei.

  15. karoline Says:

    du kan ikke legge ut flere filmer av at du danser ? 🙂
    du var drit flink til å danse!

  16. Elisabeth Says:

    heisann, jeg bare lurte på om du kjente Danielle Amundsen, isåfall så er det storesøsteren min. Mener jeg har sett deg danse på nydalen, for jeg danset der før.. Bra blogg foressten 🙂

Legg igjen en kommentar

