Work them Crocs!

Tenkte jeg skulle poste noen bilder fra konfirmasjonen på søndag. Ble mange fine bilder fra the countryside, it may be deserted, but still beautiful!

konf-011

konf-044

Konf outfit:
Skjorte – H&M
Genser – H&M
Chinos – Zara
Sko – Converse

konf-058

konf-086

Afterparty outfit:
Cardigan – JLH
Chinos – Aleks sine!
Tee – H&M
Sko – Converse

konf-084

Tante worker Crocsa, lett.

Til lørdag venter det atter en konfirmasjon, men det blir bare en dagstur til Lillehammer, noe som er helt greit egentlig. Kanskje jeg får med meg en ny dugnad på Tryvann til fredag. Har ikke så utrolig lyst at det gjør noe, men viktig å få det unnagjort.

Men nå tror jeg vi skal løpe 3000m i gymmen. Jiiz. Ønsk meg lykke til!

G.

28 kommentar to “Work them Crocs!”

  1. Stine-Marie Says:

    ntåw sweet!

  2. Karoline Says:

    Lykke til 😀 bedre enn eksamen som jeg skal ha i dag da ! -.-
    Fine bilder og fint antrekk ^^

  3. Ida Says:

    Hvem skal du i konf til på Lillehammer?

  4. Grace Says:

    crocks – digg !

  5. sweeeet Says:

    Good luck! vi løp 5000 m idag, 10 000 neste gang 😉

  6. Sara Says:

    Crocks er tingen.

  7. Stine Says:

    Heisann. Fast leser av bloggen din 😉
    Lurte bare på om du kunne laget en video der du kunne vist nærmere de trinnene på den dansen dere dansa til Lady gaga- starstruck?
    Heerlig koreografi!

  8. Kim Says:

    Cardigan- JLh,snakker vi da om J. Lindeberg eller er jeg helt på jordet?
    Fant den ikke i koleksjonen hans nå ihvertfall :p

  9. Terese Says:

    Heei!
    Jeg lurer på, hvorfor er du frekk mot folk, også her inne tør du ikke?

  10. Guro Says:

    Oi, Lillehammer. Det er … stort og fint og spennende.

  11. :) Says:

    Kan du lage videoblogg? 🙂
    og jeg bare lurer ( ikke frekt ment, for jeg elsker deg! ) bruker du sminke?

  12. chriistine Says:

    Fine bilder, ser koslig ut. Lykke til med løpingen!

  13. Terese Says:

    Tror nok du vet hva jeg mener ja

  14. Austnes Says:

    FY FAEN KJETIL! DET VAR DU SOM TOK CROCKZA FRA FESTEN? Også ga du dem ut til familie medlemmer! Sykt 😦

  15. Terese Says:

    Du er frekk imot visse personer her inne, det har jeg sett myee av!!
    Også mot folk som ikke har gjort noe men prøver ¨å være hyggelige .

  16. marthefjeld Says:

    Digget outfitene, du har sykt bra stil 😀

  17. vilde Says:

    du er kjekk : )

  18. Julie Says:

    kjekken :- )

  19. Kim Says:

    Etter mye om og men fant jeg den cardigan til slutt! Hjalp mye at du hjalp meg oppklare hvilket merket det egentlig var snakk om. Stakkars kontoret til Lindeberg som fikk mail fra meg med bilde av en cardigan som ikke engang var deres..haha flaut :p
    Annyway..nå har jeg endelig det freeeshe plagget så takk skal du ha^^,

  20. Kim Says:

    Haha jeg bor i Tromsø så da kan man nesten bruke den hele året xD
    Er sol men ikke så varmt her og nå ;p
    Og jeg ELSKER den! Pluss at jeg fikk den til halv pris 😀

  21. Julie Says:

    ah, jeg digger stilen din ! : )

Legg igjen en kommentar

