Igjen er kroppen min død..

Ettersom jeg hadde historieprøve i dag så fikk jeg ikke trent i går. Men fikk likevel litt trening, med tanke på at vi hadde en sykt slitsom gymtime. Vet, gym, men lærern vår har sine øyeblikk. Derfor er kroppen min helt ødelagt i dag og jeg skal på jobb om altfor kort tid. This could be fun..

Selv om det bare er onsdag føler jeg at helgen er her snart. Nå synes jeg virkelig at ferien skal komme. På skolen gjør vi ikke annet enn å «forberede» oss til eksamen, mens i norsk gjør vi bare unødvendig ting fordi læreren vår lever for faget og lar det går utover oss.

konf-0851

konf-032

Dere får ha en bra dag dere, mens jeg sovner på jobb.

G.

12 kommentar to “Igjen er kroppen min død..”

  1. maddiiee Says:

    skolen er unødvendig for tiden… eller alltid egentlig.

  2. Helle Says:

    Ferien burde starte snart. Skoln gjør man jo som du sier bare masse kødd. Jeg har skriftelig eksamen neste fredag, og etter det er jeg ferdig frem til to uker etter 17, fordi da er det muntlig eksamen igjen. Jeg syns det bare er tull at de tvinger meg på skolen HVER JÆVLA DAG da.. Kunne vi ikke bare hatt fri, og få lov til å nyte solen?

  3. Guro Says:

    Siden jeg ikke skal ha eksamen før neste fredag, blir det noen fridager på meg : ) Enig med maddiiee, skolen er unødvendig for tiden!
    Have fun på jobb

  4. Sara Says:

    Kos deg på jobb!

  5. Silje Says:

    så fin du er

  6. Karoline Says:

    Fine bilder, men hvor er det du jobber ? 🙂

  7. Atle Says:

    vett, samme her. bare forberedelse til examen, BORING !
    Btw, digge håret ditt =D ka bruker du i det? 😛

  8. Cathrine Says:

    Eksamen på fredag, og mandag. Da kunne jeg godt hatt en pause frem til forberedelsene til muntlig. Ikke snakk om at jeg kommer til å følge med ihvertfall 🙂 have fun at work!

  9. Andreas Says:

    Hva slags sko er det du bruker ?
    😀

  10. Arman Says:

    Sinnsykt kule klær ;-D det skal du ha.

  11. Susanna Says:

    Skola for tiden er mas. i alle fall i denne mai tingen!!

  12. mariablarsen Says:

    Tar du klasser på The Vibe noen ganger? INSANE bra danse skole ;-D !

Legg igjen en kommentar

