Kelsey.

Noe som virkelig får meg i godt humør.

Hva trenger du får å rette på en ellers dårlig dag?

G.

16 kommentar to “Kelsey.”

  1. Signe Says:

    Som deg. Musikk.

  2. Jenni Says:

    Musikk :- ) .

  3. ingrid Says:

    sangen der er sinnsykt bra :’D

  4. Victoria Says:

    love it!

  5. mia Says:

    musikk eeeller at mamma tilfeldigvis lager noe jeg liker ekstra godt til middag. småting 🙂 sjekk ut cobra starship forresten, veldig glad musikk!

  6. Agnethe Marie Says:

    Den sangen er kjempe fin! 😀

  7. #1 Says:

    sangen der er så fiiin 🙂
    mat, filmer og venner!

  8. therese Says:

    den sangen er så fin.
    elektronica musikk og partylåter får meg mest på topp.
    eller bare gode venner med godt humør.

  9. Nhu Says:

    Da tar jeg meg en joggetur, bort fra alt sammen. La hode hvile litt.

  10. Anita Says:

    Musikk! Eneste som funker.

  11. Stine Says:

    Elsker den sangen, trenger ikke noe annet for å bli i godt humør 😀

  12. Emma Linnéa Says:

    Åh, den sangen er nydelig. For meg er det også mye musikk som gjør meg glad. Også det å snakke med personer som betyr mye for meg, gjøre ting jeg liker og ting som det, gjør meg glad.

  13. marthefjeld Says:

    En lang joggetur, eller musikk 😀 R. Kelly – i believe er drit fin 😀

  14. Ann Says:

    For meg er det for det meste musikk og en god sjokolade. Litt for mye sjokolade egentlig. :’)

  15. kinealexandra Says:

    den sangen er så bra! : )

Legg igjen en kommentar

