Er jeg frekk?

Hørt at noen har fått inntrykk av at jeg er frekk mot folk her. Er jeg det? Går hvertfall ikke inn for det. Kanskje vært frekk mot en, men det tilfellet er jeg veldig klar over.

G.

46 kommentar to “Er jeg frekk?”

  1. Ida Susanne Says:

    Hehe, har ikke lagt noe merke til det jeg ihvertfall! 😉

  2. Karoline! Says:

    Har ikke merket det jeg heller 😉

  3. Frida Says:

    jeg har ikke fått noe intrykk på at du er frekk ..
    kanskje du bare er litt brå mot andre, men jeg har hvertfall ikke merket noe. Verken når du svarer meg (noe som kun har skjedd én gang) eller når du svarer bloggleserene dine.
    – Så det tror jeg du ikke skal bekymre deg så mye over, G :- )

  4. Jenni Says:

    Nei, jeg har ikke merket noe :- )

  5. Emma Linnéa Says:

    Altså, som regel har man en grunn til at man er frekk visst man først er det. Med mindre man er en drittsekk, og det er ikke du. Jeg har aldri oppfattet deg som frekk. Igrunn skjønner jeg ikke hvor folk får det fra, men det kan være det samme. Du er bare søt, Kjetil!:)

  6. Lise Says:

    nei du er ikke frekk da, men han der kompisen din, andreas eller noe er jævlig frekk -.- , bare la ham til på msn for kødd da så klikker han, offfff..

  7. Terese Says:

    Mente ikke å si det for å være frekk eller noe, men er bare litt dårlig gjort..
    Du vet

  8. liss Says:

    regner med at du ikke mener at du ikke er frekk når du svarer på kommentarer og slikt, men heller på innlegg ? nja, nei vil jeg si kanskje. men om det skulle være på kommentarer så er jeg er ikke den personen som gidder å kommentere eller lese kommentarer, så akkurat der vet jeg ikke. 🙂

    for meg virker du som en søt gutt som egentlig har beina godt plantet på jorda, men noen ganger liker å ta seg et lite svev, om det går an å si det slik :-p tommel opp for meg som for én gangs skyld gidda å svar.

  9. hæhæ Says:

    du er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit snill

  10. Sara Says:

    Ja, omgg lizm! finnez ei grenze azza

  11. stine Says:

    Du er ikke frekk, digger deg og hvor direkte du er ( på en ikke frekk måte). Bedre å få det ut, stå på! digger deg (:

  12. MonicaBeach Says:

    DU ER SÅ JÆVLA FREKK DU! skulle ikke vært lov lizzom. Skjønner ikke at du har lesere i det hele tatt! Ta deg sammen!

    mvh Monica!

  13. fortvilet jente Says:

    og hvorfor var du frekk i det tilfelle du vet om? du er litt frekk av natur du, det har du vært siden du gikk i matrosdressen;)

  14. Mari Says:

    Jeg syns ikke du er frekk. Digger deg, retten og sletten ;D Stå på (Y)

  15. marinahalvorsen Says:

    du er vel ikke frekk : )) but sometimes – er du overlegen.. selv i en skulderduell ;*

  16. Sofie Says:

    Jeg er en ganske så ny leser her.. har foreløpig ikke merket den frekkheten.

  17. r.r Says:

    Temabytt i 1sec.
    har du informasjon hvor «aleks» har kjøpt sin bukse henn? *beigeChinos*

  18. Frida Says:

    Jeg har skrivd en liten del om deg på bloggen min.
    ta en titt 😀

    http://www.aime.blogg.no

  19. Frida Says:

    Jeg har skrivd litt om deg og bloggen din, på bloggen min.
    ta en titt 🙂

    http://www.aime.blogg.no

  20. Cathrine Says:

    Leser bloggen din så godt som hver dag. Syns ikke du er frekk :- )

  21. MillaBonaqua Says:

    neij? er du det?? hu? det har ikke jeg fått med meg!

    http://www.millebonaqua.wordpress.com

  22. mic Says:

    har ikke lagt merke til noe frekt , du er vel mer direkte, stor forskjell der. snill gutt : >
    – men du virker bitte litt .. øehm overlegen, kanskje ?

  23. ELLEN Says:

    Jeg har ikke lagt merke til noe, bortsett fra det ene tilfellet jeg tror vet hva er. 🙂

  24. Nathalie Says:

    Haha, kan jeg spørre hva det tilfellet er? Kan ikke si jeg har merket noe frekkheter fra din side nei. 🙂

  25. Anniken Says:

    Jeg syns ikke du er frekk. Bortsett fra det med ma, men det var jo bare konge! orker henne ikke.

  26. Fast leser Says:

    er du homo?:)

  27. GG Says:

    Ser det er mange som spør om Kjetil er Homo, vil bare si at jeg synes det er ganske frekt av de som spør !
    Var det ikke han som spurte om han var frekk? Ingen grunn å være slik mot han da ! Svar heller på det han spurte om : )

  28. GG Says:

    Jeg syns foresten ikke at du er frekk 😉

  29. Frida Says:

    Fast leser : Han trenger ikke være homofil, selv om han har en utrolig bra stil, og passer på utseende sitt, seru

  30. S Says:

    Nei, men du er jævlig digg! 🙂

  31. Kim Says:

    Om Kjetil er homo,hetero, bifil er dendrofil er da for faen hans sak å ingen av dere lesere her inne har noe med det å gjøre!
    La nå gutten få være ifred å respekter det han sier da..

  32. anonym Says:

    ja fy faen viss er du det . å en ting utsende ditt,off ……….

  33. Julie Says:

    Jeg har lest bloggen din lenge nå, og jeg synes ikke du er frekk : )
    du er bare søt 😉

  34. noraalba Says:

    kan folk bare droppe den homo-delen? jeg blir kvalm av å sitte her å lese hvor mange som faktisk spør kjetil om han er homse, la han få være i fred, da. Er det utrolig farlig om han isåfall er det? Det er ingenting galt i å være homo, bifil eller lesbisk, så slutt med maset deres og respekter han i stedet for. Han er en blogger, tror dere han hadde sagt det uansett, etter så lang tid? Han har til og med sagt flere ganger at han ikke er bifil eller homo, så SLUTT Å SPØR! Trangsynte jævler..

    Kjetil, du er ikke frekk 🙂 Du er best lehuum.

  35. Lise A Says:

    jeg har hørt av flere i omgangskretsen din at du er bifil da, blir litt dumt å nekte for det online. men det er bare kult at du er bi! fortsett sånn kjetil 🙂

  36. Arman Says:

    Du er kjempefrekk!

    tuuuuulla

  37. Ann Says:

    syns du virker som en kjempe fyr, i følge det jeg har lest og sett på bloggen din:)

    http://www.annhagen.wordpress.com

  38. cissi Says:

    man ska vara frekk, det är då man får respons! 🙂

  39. Frida Marie Says:

    Jeg syns ikke du virker frekk 🙂 men du er utrolig kjekk, det skal du ha as ! :p bra blogg btw 🙂

Legg igjen en kommentar

