Jeg er lei av bullshiten til noen av dere.

Men jeg elsker kjærligheten til de fleste av dere.

Jeg har valgt å blogge for å dele ting jeg driver med på fritiden, klær, musikk og venner. Aller fremst begynte jeg med det for at de vennene jeg ikke fikk sett like mye til vanlig, skulle få et innblikk i hva jeg driver med. Det at jeg har fått så mange lesere og det er mange som følger med, har vel vært en fin bonus.

Hvis ikke folk gidder å gi seg med stygge kommentarer, ikke tar meg for den jeg er, analyserer meg uten og i det hele tatt ha snakket med, så er gidder jeg ikke det her mer. Jeg gjorde dette for moro skyld, for at noen skulle ha noe morsomt å lese, kule videoer å se på, gode musikk og klestips, og hvis dere tar det forgitt greit for meg.

Ellers takk til de som har fulgt meg, støttet meg, gitt ros og komplimenter og vært gode lesere. Dere andre, dere kan vel tenke dere litt mer om neste gang eller hva?

G.

39 kommentar to “Jeg er lei av bullshiten til noen av dere.”

  1. Alexander Krag Says:

    Du må ikke ta deg nær av det folk skriver eller sier. 😉 Så lenge en selv vet sannheten og hvordan ting egentlig er, så burde ikke noe annet telle. Ta det fra en som vet hvordan det er. BIG TIME.

    • GiantLundstein Says:

      Alexander Krag: Jeg tar meg ikke nær av det, for all del, men føler at bloggen min ikke er noe annet enn en diskusjon for om hva som er sant eller ikke, og det er ikke derfor jeg har lagd den, som jeg skrev. Setter pris på backup’en da Krag ;D

  2. karoline Says:

    Kjære deg da 🙂 Du vet hva som er sant og ikke, du vet selv hva du står for, hvem du har sex med og ikke, hva du sier og hva du gjør. Ingen andre enn deg kan vite det hundre prosent. Jeg syntes du burde ta alt det negative som et utrolig stort kompliment. Du vet, det er først når du får «fiender» eller folk som slenger dritt og må rakke ned på deg, at du vet folk ser opp til deg, misunner deg og skulle ønske de var mer som deg eller hadde ting som deg 😉 De som kjenner deg vet at det som blir sagt ikke er sant, og hva betyr det vel at hundre personer tror du har hatt sex med lars tangen, når tusner vet at det er en idiotisk ting en lame person uten liv har funnet opp for å kunne føle seg selv LITT bedre i nøyaktig to sekunder!? Eller hva enn annet det er folk setter ut rykter om eller ei.

    Unnskyld langt innlegg her nå, men måtte bare få sagt det 🙂 Du vet Kjetil.. hvis virkelig trodde at ingen kom til å slenge dritt, finne opp historier eller noe annet bullshit om en gutt med ditt utseendet, din være måte og hverdag, så må jeg virkelig kalle deg naiv vennen 🙂 For det er sånn folk gjør mot de som er bedre enn seg selv 😉 enkelt og greit.

    • GiantLundstein Says:

      karoline: herlig som alltid du (: tusen takk Karoline. er vel i bare dårlig humør fra før, så gjør litt mer ut av ting I guess. håper folk skjønner hvor idiotisk det selv er å skrive det de skriver. jeg lar meg ikke knekke folk, jeg vil bare høre folks meninger om hvor patetisk det er:)

  3. A Says:

    bibibibibibibibibibibi<33 and i like it

  4. olehofsoy Says:

    Du skal ikke slutte å blogge? Det får du ikke lov til!
    Selv om folk oppfører seg som dritt, så vet du hva som er sant, og det er det viktigste. Om det er noen få som er idioter fra ende til annen, så tenk på oss som faktisk synes det er interessant å lese bloggen din!:)

  5. karoline Says:

    🙂 Det ordner seg alltid skal du se 😉 Og du kommer nok til å få en god del kommentarer om hvor sykt lavmålt det er 🙂

  6. Guro Says:

    ÅÅåh, hater at folk får bloggere til å tenke slik. Jeg tror du har en hel bråte av mennesker som digger deg, men som ikke er så flinke til å kommentere (lover å skjerpe meg, ehehehe). Neifaen, du slutter ikke altså. Skjer med at folk skal kommentere negativt hos deg hele tiden? Det er mange som fortjener negativ kritikk mer enn deg i allefall. Stå på Kjetil, du veit vi digger deg 😀

  7. Talkie Walkie Says:

    Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har fått med meg hvorfor du føler som du gjør, men jeg syns det er kjedelig å se at gode bloggere skal miste blogglysten på grunn av kommentarer fra mennesker som bare er ute etter å spre kvalme (med forbehold om at det er det dette går ut på). Så du får bare stå på Kjetil!

  8. livoda Says:

    vær så snill, ikke slutt med å blogge! jeg begynte å lese bloggen din for et par dager siden, men jeg måtte lese alle innleggene du har publisert siden du skriver så sinnsykt bra. jeg håper virkelig at folk slutter med drittkommentarer, så du kan fortsette å blogge 🙂

  9. Maren Joanna Says:

    Stå på! Har ikke lest bloggen din lengre enn et par uker, men har allerede innsett at dette er verdt å lese! Synd hvis du bestemmer deg for å gi deg. Men negative ting kommer fra de som er misunnelige, som noen har sagt over her. Stå på videre! Hev deg over det negative og sett pris på det positive! Tommel opp:)

  10. DanbyChoi Says:

    Jeg elsker haters. Jeg går på en skole hvor 50% hater meg<3
    Dette gjør så 50% elsker meg.

    deriblant meg selv(H)<3 jeg er digg og har bursdag!!!

  11. Sigurd JL Says:

    de som kommer med negative kommentarer strever etter å skaffe seg oppmerksomhet. de er vel misunlige på den fete klesstilen din og sånt;D jeg digger bloggen din!!

  12. Jeanette Says:

    ikke slutt å blogg! du er den kjekkeste bloggeren i histiorien, men verdens beste stil. ikke gjør det!

  13. Antte&Hlnee Says:

    nei, håper virkelig du ikke slutter å blogge! Du har en hærlig blogg her:)

  14. Sverre Says:

    Det er lett å si «ta det som et kompliment» eller «drit i det», men det er jo mennesker som mener og sier det så klart det er kjipt!
    MEN du ga meg brunhet (1000kr i gavekort på brun og blid), og du er men fav.blogger nr.1 nettop fordi du skriver så bra og har så kule vids osv. så go strong, det er ingenting som irriterer hjernetomme streitinger mer enn folk som driter i meningene deres. Kjør på:)

  15. ELLEN Says:

    Når jeg ser slike innlegg, blir jeg på en måte glad for at jeg ikke har en «stor blogg». For det er helt utrolig at enkelte mennesker kun er ute etter å slenge dritt osv til andre. Og man må jo selvfølgelig vente seg dritt når man oppretter en blogg, men det hadde vært så mye bedre om de som slenger dritt hadde holdt det for seg selv. Det er rett og slett unødvendig. Det sier mer om dem, enn hva det sier om deg. Uansett hva de sier, eller uansett om det de sier stemmer eller ikke. Og jeg leste i en kommentar over at du sier du ikke lar deg knekke, og det er virkelig bra. For det er veldig mange som lar seg knekke, og sletter bloggen sin pga dette, og mange som ikke kommer seg på bena igjen, før lang tid. Jeg håper for din del at de som skriver stygge kommentarer, gir seg. Selv om du sikkert vet at alltids vil være en stygg kommentar nå og da.

    Dette ble en lang kommentar, men du vet nå i hvertfall hva jeg tenker om det nå 😉 Stå på videre! Trist om du ikke gidder å blogge mer, jeg liker bloggen din 🙂

  16. Ida Susanne Says:

    Ikke ta det til deg Kjetil, hev deg over det. Folk kommer med masse bullshit, sånn er det bare 😉 Heller tenk at ekle og frekke kommentarer kommer av enten ren sjalusi eller bare uvitenhet som fører til at å slenge dritt kan være gøy. Uansett, ikke hør på de som kommer med tull, fortsett å blogg, du er flink til det 😀 Peace out, Ida Susanne!

  17. noraalba Says:

    ikke bry deg 🙂 men blogg mer!!

  18. Stine-Marie Says:

    du må ikke gi opp blogginga pga det. Bare reis deg og vis dem hvor sterk du er. Jeg vet sjøl hvor dritt det er og hvor sur man blir. Jeg pleier å ta igjen selvom det sårer meg bare mer. Så jeg skjønner deg veldig godt!

  19. madeleine Says:

    ilove you kjetil : -)

  20. Stine Says:

    Du kan ikke slutte å blogge Kjetil! Bloggen din er et av lysene i hverdagen. Og de som slenger dritt, de er bare misunnelige. Og at de gidder å ta seg bryet å skrive noe, viser jo at det bryr seg på en eller annen måte.

  21. Jenni Says:

    DU MÅ IKKE SLUTTE Å BLOGGE 😦
    da blir hverdagen min humorløs og kjedelig…

  22. Karoline S. Says:

    Digger bloggen din, ser ikke noe negativt jeg ! 😀
    stå på videre !

  23. Klara Says:

    Pliiis ikke slutt med »blogginga».
    Putt alle dritt kommentarene oppi rompehølet til oldemora deres!
    Er avhengi!
    Ikke gi deg, da skal jeg spamme eposten din til du dør (:

  24. Sunniva Says:

    Ikke slutt å blogg! Jeg er innpå her daglig fordi du er flink til å blogge, og det er så gøy å se på dansevideoene dine! :- D Pluss at du har en utrolig bra klesstil, digg! : )

    Folk er bare misunnelig, herregud. Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker deg! Stå på : D

  25. Ellen Says:

    Jeg kverker deg om du slutter. *Ellen-trenger-sin-daglige-dose*

  26. VildeOk Says:

    Kjetil, jeg DIGGER DEG!
    ikke slutt 😦

  27. #1 Says:

    jeg håper heller ikke du slutter å blogge… teite folk som ska klage på alt, sutreunger

  28. Ivana Says:

    Folk som slenger drit til deg er folk som er sjalu rett og slett.
    Don’t worry about them haters.Keep your nose up in the air.
    Du er absolutt den beste bloggen som underholder mest.

    Stå på Kjetil.

  29. stine Says:

    jeg elsker bloggen din, Kjetil! 🙂

  30. Marlene Says:

    Jeg må bare si at jeg synes det er veldig unødvendig at folk skal slenge dritt, spre rykter og prøve å trykke andre mennesker ned i søla. Å tråkke på andre for å føle seg bedre er forkastelig, men dessverre et svært vanlig fenomen i dagens samfunn. Jeg sier, som du sikkert har hørt mang en gang før, at det helt sikkert er pga. sjalusi. Og akkurat det kan man ikke klandre dem for heller. Jeg mener, du virker som en oppegående, gjennomtenkt og ærlig person. Talentfulll i dans er du og og ikke minst veldig kjekk. Jeg skulle ønske at jeg kunne si at vi bodde i en verden hvor slikt blir verdsatt, men dessverre er det overflod av mennesker som ikke unner noe godt for andre enn seg selv. For mange oppleves du nok som en trussel, og det er nok derfor det spres rykter om at du er homofil (har ligget med Lars Tangen) o.l. Jeg tror ikke du er typen til å la noe sånt knekke deg, så jeg vil egentlig bare be deg stå på videre. Liker bloggen din kjempegodt og ønsker deg alt vel.

  31. JULIE AIDA Says:

    SLUTT Å BLOGG DU ER NEGER OG TROR DU ER SÅ KUL

    hilsen anonym

  32. Silje Says:

    Håper du fortsetter å blogge !! Jeg liker den 🙂

  33. Christine aka DangerouslyDelicious Says:

    Jeg skjønner hva du mener – jeg ser den… Og den er litt kjip. Men den eneste grunnen til at «blog haters» skriver er for å få oppmerksomhet, bare for å være stygge eller fordi de innerst inne vil være som deg. Jeg leste et innlegg hos Barbiegirl(http://emilieflatner.blogg.no/1242683388_18mai2009.html) i sted, og anbefaler at du leser det selv. Jeg har blogget i 3 mnd nå, og har ikke så mange lesere som deg – det kan man trygt si, men jeg tok meg litt nær da noen var smålig frekke. Og det jeg ikke tenkte på som Barbiegirl skriver – er at kun ros gjør deg høy på pæra. Litt ris og ros må man få for å opprettholde det hele. Når man blogger må man tåle å få høre andres meninger uansett om det er ting man ikke vil høre – det er en del av stresset med å ha blogg. Sånn er det bare… :/ Jo flere lesere – jo flere fans + flere «blog haters»

  34. CamillaNOhope Says:

    at noen gidder å bruke tiden sin på å skrive stygge komentarer til innleggene dine forteller mer om dem enn det gjør om deg. om noen virkelig avskyr deg er det litt latterlig at de lar deg komme inn på dem så mye at de bruker tiden sin på deg.
    jeg vet du helt sikkert ikke lar det gå inn på deg, og det er bra. når du profilerer deg på denne måten kan man ikke forvente annet enn litt bullshit, men de positive er desto mye mer verd.
    jeg liker bloggen din og du har gode motiv for å blogge.
    dessuten er du full av liv og er ganske pen, så keep up the good work!

    • GiantLundstein Says:

      Camilla: Takk for fine ord og du har rett. Jeg lar det ikke gå inn på meg, tar det heller positivt at de gidder i det hele tatt å gå inn på bloggen min.

Legg igjen en kommentar

