Benekter du fækta?

Jeg har blitt inspirert av Tina og Bettina!

Om ikke lenge skal nemlig noen og jeg lage en liten videorespons til Tina og Bettinas videoblogg for dere som har sett de. Så klart kommer den ikke til å klare å måle seg med originalen, men morsomt å gi et forsøk.

Dette er forresten den beste episoden hittil!

«Hun er jo noe da.. HORE!! OOOG NØØRD!»

G.

15 kommentar to “Benekter du fækta?”

  1. Dippety Don Says:

    hahahah – utrolig bra….!
    Max godt skuespill, kreativ dialog, og egentlig bare funny as hell!

  2. mic Says:

    det blir sikkert kjempe bra ! gleder meg : – )

  3. Antte&Hlnee Says:

    haha er så bra de der!:p

  4. Jenni Says:

    haha eid, gleder meg :-)!

  5. Emilia Says:

    … og lam 😀 inshiil

  6. Lise Says:

    eg digge di! haha

  7. Guro Says:

    Haha, med «noen» og «jeg» regner jeg med at du mener Andreas?

  8. MonicaBeach Says:

    Vi holder på med det på skolen nå. haha de er så lættis. Gotta love’em

  9. Susanna Says:

    hehe det der har jeg aldri sett..

  10. Jenni Says:

    bare et spørsmål, når skal du lage den video’en ? 😀

  11. Silje Says:

    Hah, digger de!

  12. Mathilde Lillo-Stenberg Says:

    Hahahha! morsomste jeg har sett på lenge! jeg elsker når gutter kler seg ut som jenter, de blir så føkkings stygge!

  13. Ella Says:

    Elsker Tina og Bettinas videoblogg, og venter spent på en eventuell respons fra deg til deres video :p

  14. Henke Says:

    hahah, jeg dør like mye av hver eneste videoblogg.

Legg igjen en kommentar

