Margrethe, ditt schwiiiin.

Hun prøvde seg, men nyttet ikke. Petter er bare snill og som man ser så lønner det seg, til de grader!

De siste dagene har jeg vært utenom det vanlige. Jeg føler at jeg har vært alene, ingen jeg virkelig kan ha snakket med, folk rundt meg har bare stått der. Ikke sagt noe, hvis noe ble sagt isåfall, har det gått rett igjennom. Jeg må sprenge bobla som er rundt meg og komme tilbake til der jeg var før. Selv om perioden til nå har hatt sine lysglimt, lysglimt som har lyst sterkere enn jeg noen gang kunne forestille meg.

Men jeg har klart å riste det av meg, eller jeg lever i forsøket. Bare lurer på hvordan tiden fremover kommer til å være, men jeg tror nok ikke jeg skal snu hodet bakover nå.

konf 032

G.

14 kommentar to “Margrethe, ditt schwiiiin.”

  1. Silje Says:

    Enig, skjer med Margrethe ? Men var vilt bra gjort av Andrè da! ble så lettet når Andrè ofret seg! Gogo Petter! 🙂

  2. Ivana Says:

    Jeg har også hatt det sånn for tiden! Skjønner ikke hvorfor, men det er kjipt.
    Men alt ordner seg etterhvert 🙂
    Veldig fint bilde av deg forresten 🙂
    Enig med at Petter bør vinne. Det er han som har gjort Paradise funny.

  3. MonicaBeach Says:

    åå kjetil du er så søt. Håper du ser fremover og at alt går bra 🙂 Det fortjener du.

    Heia petter:)

  4. Fast leser Says:

    Du er hot.
    Var forresten utrolig bra gjort av Andrè ..

  5. Siw Christina Says:

    Hun tenkte på en måte litt taktisk da, men uansett, go petter ;D

    Fin blogg !

  6. ELLEN Says:

    Du klarer nok å se mer og mer fremover etter hvert. Håper det ordner seg/ håper alt går bra. Håper det kommer noe positivt ut av det 🙂

  7. Arvinho Says:

    Haha, margrethe dreit på draget der as.
    Btw Kjetil! Har du begynt å pumpe ? ;o synes armene begynner å bli større jeg : >

  8. Talita Says:

    Herregud jeg blir oppgitt av Margrethe. Jeg har aldri likt henne sånn egentlig.
    Fin blogg du har 😉

  9. Frida Says:

    Dæven, da er vi to. Håper det går bedre med deg da.
    ^^

  10. Elin w Says:

    Sikkert fordi sommeren er rett rundt hjørnet, hold ut:)
    Blitt fast leser av bloggen din, du virker helt herlig. Og danseskillsa er på topp vet jeg. Heia deg:)

    – Ew –

  11. DeadBarbie Says:

    Ååå, jammen endelig skjedde det noe spennende i Paradise ! Litt action, liksom! Jada, Petter er kul, men Margrethe gjore noe tøft der altså, hehe.

    Håper det går fint med deg, bare flotte ting å se fram til nå, sommer, sol, og da endrer humøret seg og det blir TOPP, får vi håpe 🙂

  12. Terese Says:

    Hahha, lol, var det ikke du som ikke likte Petter og skrev dritt om han her før a?

  13. Jon Says:

    Du er konge, Kjetil! Elsker bloggen din 🙂

  14. Jenni Says:

    Alt kommer sikkert til å gå bra da ! :- )

Legg igjen en kommentar

