Tar jeg sommeren på forskudd? Neeeh.

Jeg søkte om å komme inn i hundetjenesten eller Garden. Ja, var på sesjon idag. Egentlig er jeg litt passifist, men etter noen presentasjoner fant jeg ut at det ligger litt mer militæret enn jeg hadde trodd.

Så fort jeg var ferdig stakk jeg innom Oslo City og koste meg litt. Det endte opp med et kjøp av et par shorts og en t-skjorte. Sommeren er jo på veldig god vei, så ingen vits i å vente!

konf 029

konf 031

Gotta run, skal på work. Habe ein gut dag (sumthing sumthing)..

G.

23 kommentar to “Tar jeg sommeren på forskudd? Neeeh.”

  1. Arvinho Says:

    love the shorts ;> du ser svær ut på det nederste bilde! ;o hah

  2. Arman Says:

    Sommeren er her 😀 kan nesten ikke vente til sommerferien!

  3. Christina Says:

    mr. handsome!!

  4. Andreas Says:

    hvor jobber du ? ; P

  5. #1 Says:

    fin kjetil med fin kropp og klestil

  6. Cathrine Says:

    Danke scön! Ich liebe das eh, shorts. 😀

  7. Ellisiv Says:

    gidd å ver så diigg

  8. Victoria Says:

    digget det øverste antrekket!

  9. Helle Says:

    Kjetil 😀

    Har ikke mer å si 🙂

    Untatt det at jeg gjerne vil møte deg på oslo s xP Uten noe spesiell grunn, bare følte for å si det. Og det at du ikke burde slutte å blogge på grunn av noen dritt komentarer. Jeg har aldri hatt veeldig mange lesere, men jeg har allerede fått komentarer om at jeg burde dø. Ganske drøyt egentlig. Men ikke slutt å blogg a, det vil ødelegge hele blogglesinga mi, du er alltid først

  10. Marie Says:

    Du er rett og slett gjenomført digg! 🙂

  11. Silje Says:

    Kule klær! og bra blogg 😉

  12. Karoline! Says:

    Jeg kunne lett spist deg opp, men nei, er ikke kannibal så får nøye meg med bildene!

  13. Jenni Says:

    FRESH !

  14. chriistine Says:

    Bare å begynne å handle til sommeren 😉

  15. lars Says:

    hvor har du kjøpt den grå hettegenseren?

  16. Marlene Says:

    Jeg gleder meg sånn til sommeren at det gjør vondt innvendig.

  17. Stine-Marie Says:

    Very Nice!

  18. Christine Says:

    Jeg er imponert over dine tyskkunnskaper 😉
    Elsker V T-skjorta di 😀
    You are totally hawt :]

  19. Jenny Cecilie Says:

    jobba du i ølteltet på tryvann? :p

  20. Vebjørn Says:

    Hundeførar virkar litt moro – eg gjekk for grensevakt laaangt oppe i nord, haha, eg veit ikkje kvifor eg gjekk for 20 minus og snø året rundt :-p

  21. Silje Says:

    du er digg!!

  22. christinarara Says:

    digger stilen og digger bloggen!

Legg igjen en kommentar

