Hva skjedde?

Hm. Nå ligger jammen meg jeg på 1. plass på topplista vår og Nora er nede på en 3. plass?

første

Hva synes dere om det?

Men jeg legger meg nå. Kroppen min trenger hvile, that’s for sure. Og til dere som sier at 11:50 ikke er noe særlig på 3000m, STIKK A! For det er bra.

G.

13 kommentar to “Hva skjedde?”

  1. margrethefl Says:

    Jeg må spørre om et relativt dumt spørsmål. Jeg har også WordPress blogg og syns det er en rar «startside» de har. Hvordan ser jeg denne blogglisten?
    Kul blog forresten:)

  2. Linn Says:

    1km på mindre enn 4 min er jo dritbra! Skjønner ikke hva de andre snakker om.

  3. Henke FTW Says:

    Jeg synes det er helt greit, men det kan jo ha noe med at det er jeg som skriver «Om livet….» Det er jo som du sier det selv, topplisten tilhører jo selvføøølgelig Nora alba og The Giant 😛

    «1. plass på topplista vår»

    • GiantLundstein Says:

      Henke FTW: Når jeg skrev topplista vår, så var det «topplista til wordpress» jeg mente. Men skriver ikke du om Paradise a?

      • Henke FTW Says:

        bloggen heter «Om livet i paradis» ergo gåsetegnene….. jeg sa bare sånn det hørtes ut i mine ører med den setningsoppbyggningen. Jeg. første plass. topplista vår. Nora. 3 plass…. men det er helt ok at dere vil ha topplisten for dere selv…… tviler på at jeg «stjeler» noen lesere fra dere 😀

  4. Nhu Says:

    Bloggen din er jo kjempe fin da, er ikke rart i at du ligger på 1.plass.
    Har akkurat begynt å lese bloggen din :]]

  5. Eleonor Says:

    haha, langt bedre enn 18:47 iallefall;p creds

  6. Arman Says:

    Bra at du endelig er der. Kjempegudd!

  7. Madelen Says:

    Herligegud, tror ikke noen på skolen min har noen sinne ever klart og løpe 3000 meteren på 11.50 -.-

  8. Emilia Says:

    digger deg og nora 😀

  9. ELLEN Says:

    Jeg synes det er kjempe bra å løpe på 11:50 jeg!

  10. stine Says:

    Henke er tard.
    Kjetil, du er best! 🙂

Legg igjen en kommentar

