Norsk drama på sitt beste vel.

Da er det på sin plass at jeg kommer med et innlegg om hva jeg synes om dagens Paradise Hotel episode.

Har egentlig ingenting annet å si enn: Nooooooor, stikk av..
Før var hun jo halve underholdninga fordi hun var så dum, men nå, nå som hun begynner å komme med gode poenger og får Petter til å se dårlig ut, da kan du stikke av.’

bare meg2

Avbrekk, ettersom jeg løp 3000m i går (på bare 11min og 50sek!!) så var jeg ganske så lite klar for å jobbe idag. Jeg vagger bortover som om noe som jeg ikke gidder å nevne skulle ha skjedd, og aldri før har jeg vært så støl i bein og rumpe. Massage anyone?

G.

20 kommentar to “Norsk drama på sitt beste vel.”

  1. christinarara Says:

    sykt eni med deg anngående Noor! 🙂

  2. Janne. Says:

    Call me, så gir jeg deg en massasje 😉 hehe

  3. DanbyChoi Says:

    Kom du inn sånn ca. likt med alle andre på 11.50?
    Eller foran / bak andre?

  4. liss Says:

    11.50 e vel ikke så sykt bra da :p men du bra

  5. liss Says:

    men du e bra, skull det vel stå 🙂

  6. Stine Says:

    Enig med at Noor kan stikke av 🙂 men har hun gode poenger? når?

  7. Stine Says:

    Enig med at Noor kan stikke av 🙂 men har hun gode poenger? når?

  8. DanbyChoi Says:

    Kjetil – klassen deres suger til å løpe as!!:P

  9. #1 Says:

    syns du er flink jeg 😀 og fiiiin

  10. Alexander Krag Says:

    3000 meter, ja. Det sier de allleeeee! :O

  11. Emilia Says:

    haha, enig :’)

  12. Emilie Says:

    Jeg synes det var drit bra å løpe på så kort tid jeg 😀 Nå blir jeg flau over at jeg løper 60 m på 9 😛

  13. Johanne Says:

    Stilen din er bare helt rå !

  14. rikke Says:

    hvor har du kjøpt jakken din? 🙂

  15. SunnivaE Says:

    digger stilen din!

Legg igjen en kommentar

