Nytt design?

I lang tid har jeg tenkt tanken på å gi siden min et nytt design. Det eneste som hindrer meg er at jeg ikke skjønner sånn CSS greier i det hee tatt.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har peiling på dette og veldig gjerne vil hjelpe meg. Jeg har en viss anelse om hvordan jeg vil at den skal se ut, så da gjenstår det bare at noen klarer å realisere dette. Den som hjelper vil ikke komme tomhendt hjem for å si det sånn. Men belønningen er ennå usikker.

konf 028

Hjelp meg, please.

G.

14 kommentar to “Nytt design?”

  1. Hilde Says:

    Jeg har ikke all verdens peil på CSS, men jeg bruker det da på bloggen min… Så om du vil kan du jo alltids spørre om det du lurer på på bloggen min eller sende meg en mail så skal jeg prøve så godt jeg kan å hjelpe 🙂

  2. ELLEN Says:

    Jeg skjønner ikke sånn greier jeg heller, så da ender jeg opp med å bruke de designene som er laget.
    Utrolig fint bilde!

  3. MonicaBeach Says:

    vinner man en kaffe og et kakestykke til såå..?

  4. Jan Roar Kvaal Says:

    Hei 🙂
    kan du sende en mail til meg om hvordan du vil ha den?:)
    Jeg har holdt på med css i ei stund:) Så om du sender en mail til meg på:
    janroar_kvaal92@hotmail.com eller legger den til på msn, så skal jeg se ka jeg får til ^^

  5. Synne Says:

    Kjipt når man føler at man aldri får til en skikkelig header, eller hva?
    Har du prøvd å søke på internett, da? Det finnes sikkert en side eller to der som kan hjelpe deg 😉

  6. DeadBarbie Says:

    Det som er dritt med wordpress er at du må betale hvis du skal endre CSS-et.. Og det er DRITT. Eller, jeg tror hvertfall det, da 😉

  7. Cathrine Says:

    Har ikke peiling på css, eller noe. Må ha andre til å hjelpe meg selv.. Digger headeren!

  8. Katinka Says:

    Jeg har drevet en del med CSS før ^^
    Det er ikke så vanskelig når du først har lært det ! Men det tar litt tid.
    Prøv å søk på google på css tutorials, og se om du finner noe brukbart.
    Skjønner du ikke, hjelper jeg gjerne 🙂
    Men jeg tror du må betale for å bruke css, eneste grunnen til at jeg ikke bruker wordpress :p

  9. Julie Says:

    Hvis du hadde hvert premien, hadde jeg tatt kurs med en gang for å si det sånn 😀

  10. Julie Says:

    Fint bilde kjetil 🙂

  11. Ida Bertine Says:

    Ah, du er utrolig fin stil!:)

  12. Ida Bertine Says:

    Haha OI! Du har utrolig fin stil* 🙂

  13. Ida Bertine Says:

    Ah, du har utrolig fin stil!:)

Legg igjen en kommentar

