Dunk dunk dunk dunk, dush, dunk dunk.

Slik var det inne i bussen til jentene i natt og slik kommer det til og høres ut i natt mens jeg ligger i sengen i et desperat forsøk på å sove.

Låra mine ble nedtaga av sprittusj, hvor det stod «jeg var her». Lurer på hvor mange det var som virkelig var der. Ida, Lotte og Irmelin, lovte å nevne at dere var der. Haha. Jeg unner avgangseleven denne feiringen, virkelig. De er kanskje en pest og en plag for det meste, men er du eldre enn dem så tenker man på de gode tidene man hadde selv og er du yngre, så tenker du på hvor mye du gleder deg.

Jeg ser for meg en herlig russefeiring nesteår, i og med at bussen vår jobber hardt og effektivt for at vi skal få den beste tiden!

russ_tryvann_fest_p_573132p

Hva synes du om russetradisjonene i Norge?

G.

16 kommentar to “Dunk dunk dunk dunk, dush, dunk dunk.”

  1. Sara Says:

    Jeg elsker russetradisjonene i Norge. En herlig måte å feire at man endelig er ferdig på. Bortsett fra at jeg syntes synd på folka på terrorlista. stakar

  2. Nette Says:

    Fin header du har fått!

    Jeg syns ikke det er no gøy å være syk russ. 😦

  3. Cathrine Says:

    Russetradisjonen i Norge er helt grei. Har ikke prøvd den ut, men i 2012 skal jeg prøve den ut. Har aldri vært på noen terrorliste, takk og lov.

    Digger headeren!

  4. Donny Brasco Says:

    Dere ALLE står på min terrorliste…!
    Dere vet ikke hvem jeg er, men jeg har stalket dere i 2 år nå, og vet ALT om dere. Jeg har tatt bilder av dere med tele-linsa mi også, i de siste 2 månedene, og nå kommer snart boken USMINKA FAENSKAP.
    Hehe – nei – kanskje ikke.
    Men Kjetil – Mr. Giant.

    Fixer du den Klubb- header konkurransen jeg nevnte?
    Du får premie, og vinnerne får premie.
    I need your help – du når jo ut til så mange fantastiske folk =)

  5. viktoriastaalesen Says:

    Noen ganger kan russetradisjonene være litt for grove, hehe. Men jeg gleder meg veldig til jeg skal være russ! Så unner alle å dra den helt ut når de først er ferdig med vgs! 😀

  6. ELLEN Says:

    Gratulerer med dagen! 🙂

  7. chillpadde Says:

    yey

  8. Marte Says:

    Hei!
    Lurer på en ting:
    Hvor feiret du 17.mai?
    Syntes jeg så deg, men det kunne vært hvem som helst!

  9. Helle Says:

    Du var i Oslo i dag sant? 😀 Jeg er nesten hundre prosent sikker på at jeg så deg 😀 Jeg hadde veeeeeeldig lyst til å si hei, men følte det ble litt for kleint 😛

    Men hei nå i allefall 🙂

  10. Arman Says:

    Kommer du til «Stavanger Landstreff» når du er russ neste år da? 😀
    Det er jo her det er best!

  11. JULIE AIDA Says:

    ily

  12. ye ye Says:

    i norge? det er vel strengt talt kun i norge man feirer at man er russ. intelligent….

  13. GiantLundstein Says:

    yeye: har aldri sagt at det var russetradisjoner noen andre steder da, lol. eneste grunnen til at jeg skrev norge bak, var fordi det bare er i norge vi har disse tradisjonene. l2read:)

  14. GiantLundstein Says:

    Marte: Jeg feiret i Oslo! Var det meg da?(:

  15. GiantLundstein Says:

    Helle: Er jo bare å komme bort da! Sånne ting gjør meg sykt glad, så skader absolutt ikke!(:

  16. Helle Says:

    Okei Kjetil 😀 neste gang lover jeg å komme bort! 😀

Legg igjen en kommentar

