Im a huge fan of calories.

Gårsdagen ble brukt på HTML fiksing, sexshopvisit, Burger King, tanning, dvdshopping, candyshopping og til slutt lå vi langflate i senga og så på YesMan!

Julie og jeg filma i går til en videoblogg vi snakket litt om å lage. Den blir ganske så morsom, synes nå vi, og den ble filmet på Burger King. Kan dere gjette hvorfor vi filma på Burger King og hva den inneholder? Haha.

julesandme 019

julesandme 023

julesandme 021

julesandme 047

En ganske givende dag spør du meg, i og med at jeg som regel pleier å jobbe på  mandager. God erstatning! I dag skal jeg tilbake til Studio og danse ræva av meg. Gleder meg. Kommer snart en stor konkurranse hvor dere kan vinne masse kult fra Oslo Streetdance Studio, blant annet en photoshoot! Stay Tuned.

Ikke glem konkurransen under, nesten garantert premie hvis det er rundt 60 kommentarer!

G.

widget

13 kommentar to “Im a huge fan of calories.”

  1. Alexander Krag Says:

    sv: Ja, ikke sant, tycker jag ochså.

    Ha en bra dag!

  2. ole-wombat Says:

    jeg foreslår at du dropper å skrive om poppers siden det er ulovlig i norge, ehhee.

  3. DeadBarbie Says:

    Jeg digger headeren din , den er syk , og hele bloggen din er blitt kjempefin nå ! 🙂

  4. MonicaBeach Says:

    oi så sykt kult designet var nå med overskriftene, linkene og headeren osv!:) liker deet

  5. susanna Says:

    Mhm det har jeg smakt faktisk.

  6. JULIE AIDA Says:

    elsker at jeg ser feit ut på burger king med en halv burger. gruer meg til videoen hahahahea

  7. Janne. Says:

    Kan man svare her eller på den under til konkuransen?

    svarte under, gjør det her og jeg 🙂

    Kolbotn Torg
    Strandliveien 1
    1410 Kolbotn.

  8. Sara Says:

    Tipper den inneholder veldig mye sånn … som bilde nr 3.

  9. Martii-lish Says:

    Må bare fortelle deg at bloggen din rocker villt nå! Det er en behagelig følelse og se på den 🙂 Sommerlig å fiiin 🙂 Guud jeg er misunnelig!

  10. lillelea Says:

    Gorgeous. Altså, du.

  11. JULIE AIDA Says:

    ^ eat my shorts, jeg er like mye gorgeous!!!!!!!!!!!!!111111

  12. Sofie :D Says:

    kul blogg 😀

  13. lillelea Says:

    Hehe, okei Julie Aida. Du er like gorgeous. Men tenkte det ble litt feil av meg å si det. Men du er charming, det skal du ha.

Legg igjen en kommentar

