Jeg hadde en fin 17. mai, hadde du?

Norges nasjonaldag var plassert perfekt mellom to regnfulle dager, hva er sjansen for det? Kanskje ikke stor, men ikke vits i å lure når jeg bare kan være fornøyd med en solfylt og herlig dag i byens gater blant barn med iskrem rundt munnen, storfornøyde gateselgere og flagrende flagg.

Untitled-1

Dagen begynte på kvelden før, ble lite soving for å si det sånn. Takk for turen jenter!

julesandme 007

julesandme 001

Jeg gikk ikke i tog i år. Første året jeg ikke har gått i tog. Man føler at noe mangler når man går glipp av det. Jeg fikk ikke en gang sett toget (bildet ble tatt av MOM), det ble nemlig en litt sen morgen i og med at vi var ute og rulla hele natten og så ble jeg invitert på frokost hos Jonas. Plutselig var alle togene over. Men sånn er det vel å bli voksen, kan ikke få med seg alt. Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg fortsatt løpt hinderløypene for å vinne godteri og kastet piler på en blink for å vinne nøkkelringer, slik jeg har gjort hele livet. Men men. Gikk du i tog i år?

G.

widget

10 kommentar to “Jeg hadde en fin 17. mai, hadde du?”

  1. Kim Says:

    Jeg var på JOBB på 17 mai jeg,slå den!Fra halv 3 til ti om kvelden! :/
    Eneste jeg trøster meg med er at jeg tjente sykt mye på den vakten da :p
    Men som du sier..man føler man går glipp av noe dersom man ikke deltar..når man er barn ønsker man å bli voksen med en gang mens når man er voksen ønsker man at man var barn litt lengre enn man var.
    Rart det der:)

  2. MonicaBeach Says:

    Digge karer på bilde 1.

    Jeg sov meg desverre gjennom togene, fikk med meg russetoget tho. som for øverig sugde. Jeg spiste ikke en eneste is engang. Så det var som en vanlig søndag egentlig:p

  3. sarajohanne Says:

    Jeg jobbet fra ti til syv jeg … spiste heller ikke is. Pølse fikk jeg med meg da! Eller faen, spiste is på kvelden. Uansett – jaa, man går glipp av 17. mai hvis man går glipp av togene. Meen men, det er 17. mai hvert år, heldigvis!

  4. Susanne Says:

    Til tross for at jeg selv var ute natta før, våknet jeg 07 og var i topphumør! Til gjengjeld sov jeg fra 17 til neste dag…
    Savner tradisjonene med 17.Mai :’)

  5. Guro Says:

    Jeg gikk i folketoget som gikk klokken sju om kvelden. Toget som gikk i ellevetiden om morgenen sov jeg visst over.

  6. Lindis Says:

    Jeg synes også det er stas å gå i tog, og får som regel gått hvert år, siden jeg er lærer. I år ble det ikke tog på meg, var nesten litt trist!

  7. Emilia Says:

    jeg gikk i tog 🙂

  8. Susanna Says:

    Flott dag, var så masse som skjedde at jeg nesten ble forvirra.

  9. Abel Says:

    Våkna tidlig og besøkte farmor, også sov jeg, også ble jeg kænækæs igjen. Det var litt fail egentlig, but don’t judge! var stresset! 😛

  10. FRIDA Says:

    SÅ SØT

Legg igjen en kommentar

