X-factor, kort opphold gitt.

På onsdag var det X-factor audition, og sammen med Arvin og Rasmuss stod vi i den kjedelige køen og ventet. Så for dere som lurte, ja det var nok meg dere så i køen!

Var det verdt ventingen? Både ja og nei. Erfaringen er nødvendig og ta med seg videre, men det er vel aldri noe moro å få «nei». Det gikk ikke så bra for oss gutta, men Kimhye derimot kom videre. Gratulerer så mye sugar, heier på deg. Sammen med Kimhye, var Nancy, som moralsupport. Hun gjorde en flott jobb, samtidig som hun holdt oss med selskap (hun er lættis).

shit 030

shit 031

Sløvt..

shit 032

shit 036

shit 053

Hahaha, Nancy da..

I dag var jeg og søta på kino. Vi skulle egentlig se Engler og Demoner, men den var jo så utsolgt som den kunne bli, derfor så vi Fast and the Furios istedet. Et litt lite lekent andrevalg må jeg innrømme, men koselig selv om!

Husk å bli med i konkurransene mine! Sykt digge premier. Vet at det er mange som har lyst på en photoshoot med stylist, det vil hvertfall jeg ha så ikke rart jeg er misunnelig!

G.

9 kommentar to “X-factor, kort opphold gitt.”

  1. Nadda/Marykeds Says:

    Det går så bra så:)

  2. Nadda/Marykeds Says:

    Ikke mobb, skapet mitt raste over det…….. har rydda det nå da 🙂

  3. Nadda/Marykeds Says:

    Åh, så søt du er! Jeg skal også linke til deg, må bare fikse bloggen min først 🙂

  4. Bella Says:

    «Så for dere som lurte, ja det var nok meg dere så i køen!»

    Okei?! 😛 Blitt kjendis, siden du skriver sånn plutselig?

    Fast and furious var sinnsykt bra!

    • GiantLundstein Says:

      Bella: Lol, snakker du om a?:P Mange som spurte meg om de så meg i køen, jeg svarte bare til alle på en gang;p Fast and furious var bedre enn forventet ja;)

  5. Bella Says:

    hehe, greit ser den.
    Jeg vil se engler og demoner! Den ser bra ut.

  6. Arvinho Says:

    fan as… sløvt bilde av meg ;(

  7. Nadda/Marykeds Says:

    Du lo av pottah bilde jaaaa, merket det ikke før nå… thanks 😦

  8. Stine-Marie Says:

    venninna mi kom heller ikke videre:( hun var litt forkjøla! kjipt å ikke komme videre pga det as

Legg igjen en kommentar

