Mimring på høgt nivå.

Alltid deilig å rote litt rundt i gamle bilder på den stasjonære pc’en.

Tenkte jeg skulle dele litt bilder fra 1 til 2-3 år tilbake i tid! Bare for deres underholdning. Har bare en ting og si, dere burde være glade for at jeg ikke begynte å blogge før, haha!

Animation (kajaogkjetil)

bajs

thriller. 035

Yrkesmesse 008

Haha, hør på stemmen min!

Man har vel sin glanstid, som man kanskje kan se her. Men det kommer nok en tid hvor jeg ser tilbake på meg selv fra den dag i dag og ler, tror dere ikke det?

Nei, jeg får sette meg ned med franskboken og øve til eksamen nå. Får hele morgendagen også til å lese, så får prøve å utnytte tiden til det maksimale. Kos dere med den siste fridagen!

G.

29 kommentar to “Mimring på høgt nivå.”

  1. Susanne Says:

    Haha, så gøy å se på gamle bilder. Noe må man jo skjemmes over!

  2. Linn Says:

    «This is a private video…blabla» 😦

  3. Synne Says:

    kule bilder 🙂

  4. Camilla Madelen Says:

    lykke til på eksamen! 🙂

  5. #1 Says:

    haha er det andreas som sier at du må trekke bakover? 😀
    jeg syns du var søt da og, jeg ;*

  6. Emilie Says:

    Haha, gammle bilder er alltid gøy å se på!
    Har snart eksamen igjen jeg å ;/

  7. Mia Says:

    fyfæen å kjekk ! hehe, lykke til på eksamen 🙂

  8. Constellations Says:

    Så søt!!

    http://lookbook.nu/look/149316-Snowblind

    Dette er deg sant?

  9. Cathrine Says:

    Siste fridag? Gærn eller, har fri t.o.m tirsdag jeg 😀 hvis du ser bortifra at det er skolebilde i morgen og prøvemuntlig på tirsdag ^^,

  10. Jenni Says:

    hehehe !

  11. Albin Says:

    very soft blogg du har. Liker spesielt på hodet og redgigerar bildene noe?

  12. DeadBarbie Says:

    Huff, eksamen i fransk er jo bare et mareritt 🙂 Lykke til !

  13. S.a Says:

    så søt du var , eller du er jo det forsatt : )

  14. Amalie Says:

    Haha, søtt ^^, lykke til med eksamen!

  15. MonicaBeach Says:

    hahahaha, andreaaaas! jeg dør. TREKK DEG BAKOVER! åå dagens.

  16. Nadda/Marykeds Says:

    Andreas, hahaha. blondieh!

  17. JULIE AIDA Says:

    HAHAHAH JEG DØR, jeg savner flåtestad :(((((

  18. Elisabeth Says:

    Lykke til med fransk eksamen 🙂
    Har faktisk fransk muntlig selv denne uka 😮 its paaaain!

  19. Emilia Says:

    var så ille når jeg var yngre, at glanstider blir utrolig lite bokstavelig 😀

  20. DanbyChoi Says:

    Hehe, funnyyyyy!
    Når ser jeg deg igjen? ………….

    Gidder du å endre linken til http://www.danbychoi.com? 🙂

    D

  21. Lotte Says:

    hihi, det var en koselig tid 🙂

  22. Emilie Says:

    haha, digget videoen!

Legg igjen en kommentar

