Dere finner meg på Lookbook.nu

Vet dere hva Lookbook er?

Det er et nettsted hvor dere kan poste outfits/looks av dere selv hvor andre brukere kan «Hype» (like som på facebook), kommentere, «elske» og man kan joine hverandres fanclub. Jeg synes dere bør teste det, spesielt hvis dere er interessert i klær og mote, for ikke nok med at dere kan få tilbakemeldinger på deres egne antrekk, men fy så mye annet kult det er der. Husk at dette er mennesker fra hele verden, så veldig mye forskjellig!

Dere finner meg der som André Stone. Det er det engelske navnet mitt, haha.

look

Mitt bilde ligger på «hot-listen», det er litt morsomt.

Har du en Lookbook profil fra før?

For å få en Lookbookprofil så må dere få en invite. Skriv i kommentarfeltet hvis dere vil ha en invitasjon av meg!

G.

65 kommentar to “Dere finner meg på Lookbook.nu”

  1. Shawty Says:

    Jeg har prøvd å få meg en bruker, men det ser ut til at du må ha en invite. Hvordan får man det? 🙂

  2. Nadda/Marykeds Says:

    😀 jeg vil oooog, forbanna kodeeeeeeee

  3. Nadda/Marykeds Says:

    Jeg vil ha INVITE!

  4. Stine Helene Says:

    Jeg vil! 😀

  5. Susanne Says:

    Ikke rart den ligger på hot-listen da! Stilen din er jo tross alt god.
    Er ofte innom, og man får så sykt mye inspirasjon.

    Har selv et engelsk navn faktiskt. Suzanne Diego. Skal offisielt skifte om jeg noen gang finner på å flytte til USA.

  6. Nadda/Marykeds Says:

    Hvordan sender du det :)?

  7. Nadda/Marykeds Says:

    Eller, hvor har du sendt det?

  8. Monica N Says:

    Jeg vil gjerne ha! 🙂

  9. Marius Says:

    Sv: Ikke noe å takke for, bare hyggelig =)

  10. MonicaBeach Says:

    hahaha andré stone! Du må jo være eksotisk å være norsk!

  11. stine Says:

    kan jeg få kode? 🙂

  12. Janne. Says:

    Jeg har også profil der, hatt det lenge. Jeg kan invtie peeps jeg og 🙂

  13. Marlene'As Says:

    meeeg 😀

  14. Martii-lish Says:

    Ja takk, Andrè Stone ;*

  15. Sondre Says:

    Kan jeg få kode:) ?

  16. A Says:

    Jeg vil ha 🙂

  17. Ellisiv Says:

    want one!

  18. ell Says:

    Hei, kjetil! Jeg ville bare si: jeg er lookbook.nu medlem, og jeg tror og vet at det er dumt av deg å sende invitasjoner til alle sammen du ikke kjenner. Kanskje du skal se et bilde av de du sender invitasjonene til, i hvert fall like det du ser!

    Det er tross alt en grunn til at det er invitasjoner, og ikke bare å registrere seg! Skjønner du poenget? 🙂

    men jeg digger bloggen, det gjør jeg 😀

  19. Maggie Says:

    Hei Kjetil! long time no see. Tok meg en tur innom bloggen din jeg. Lykke til i dag! u can do it!! æ vil forresten ha ein slik ein invait!! can I have it like that?
    much loveee

  20. Susanna Says:

    herregud flaut, men jeg vil også ha, for å skjekke hva dette er.

  21. Emilie Says:

    Kan du sende en invitasjon til meg ?
    Har prøvd å lage bruker , men jeg har ikke sånn kode ting.

  22. Joakim Says:

    Jeg vil ha inv ;p

  23. lekrima Says:

    Jeg vil ha invite 🙂

  24. Patrick Says:

    Jeg vil gjerne ha invite 😀

  25. LISA Says:

    Jeg vil veldig gjerne ha invitasjon! 😀

  26. CHILLPADDE Says:

    Jeg vil også gjerne ha invite! : D

  27. Frida Says:

    Må jo sjekke uuut da 🙂 Send meg gjerne en invitasjon. 🙂

  28. Caroline Ulricke Says:

    jeg vil KKKKDEAL
    hvis du har nok invites daa, og fikk lætttis av BK VIDEOEN.

  29. Ida Sletvik Says:

    Jeg vil ha invite 😀

  30. Helene Says:

    Jeg vil ha invite! ;D

  31. Benedicte Says:

    jeg vil ha en invite mer enn noe annet. elsker siden!

  32. michelle Says:

    hadde vært EVIG takknemlig om du sendte meg en invitasjon, min fav side !

  33. Ine Says:

    Hei , kunne du sendt meg en invite ? 😀

  34. Vivian Says:

    Jeg vil gjerne ha en invite! :3
    Stilig blogg, forresten! 😉

    – Konkurranse på bloggen min, hvor du kan vinne ice creams! Vinneren kåres på fredag! ;]
    http://viniav.blogg.no/1242655332_konkurranse_vinn_ice_.html

  35. Patrick Says:

    Sender du ikke ut invites lenger? 😦

  36. Hanne Sabine Says:

    Hadde vært flott med en invite : )

  37. ingrid Says:

    oshit, heldiggris! Jeg rett og slett digger lookbook!
    Hadde vært utrolig, utrolig, utrolig snilt om jeg fikk en sånn invite!

  38. therese Says:

    lookbook gjir så mye inspirasjon så diggen de siden. letet lenge etter en som kan invitere meg, kunne du vært grei og invitert meg ?

  39. michelle Says:

    pliis, jeg ber deg, send meg en invite ? det hadde betydd verdenen for meg !

  40. patrick H Says:

    Hei:) Kunne du sendt meg en invite på patrick_h92@live.no

    Dette hadde vært nydlig om du kunne det 😀

  41. Kris Says:

    Hadde satt pris på en invite:)

  42. Stian Nøsen Sesseng Says:

    jeg vil veldig gjerne ha invite, elsker stilene på LookBook:)

  43. K Says:

    Fremdeles mulig å få en invite? Hadde vært utrolig kjekt om du sendte meg en 🙂
    Leser bloggen din hver dag, digger stilen din og du er utrolig flink å danse. Du må legge ut flere videoer av deg selv som danser!

  44. Ida Sletvik Says:

    Hadde vært kjempe, kjempe, kjempe snillt om du kunnet sende meg en sånn invite-kode. ELSKER lookbook! : )

  45. Vilde Says:

    Jeg er kanskje litt treig, men jeg vil også gjerne ha 🙂

  46. Anette Says:

    Jeg vil gjerne også ha:)

  47. Matilde Høgberg Says:

    Send til meg og!! 🙂 Du har digg stil btw

  48. Amanda Says:

    Hadde vært helt fantastisk om du kunne sendt meg en invite!

  49. Jorunn Marie Says:

    Ville vore supert om du kunne sendt meg en invite! 🙂

  50. Emelie Says:

    Hei, har du flere invites? 🙂

  51. Tina Says:

    jeg vil gjerne få en invitasjon fra deg?(:

  52. karina Says:

    Kan jeg få en invitasjon?:)

  53. Mariang95 Says:

    jeg vil ha en invitasjon 😀

  54. Robin Larsen Says:

    Jeg har ventet 2 uker på e-post fra Lookbook.nu! Sendte inn til lookbook.nu/apply, men ja – det var veldig tregt. Sende invite til meg «Andrè» ? 🙂

  55. Martine Says:

    Har sendt sånn apply på det nå i dag jeg, fant ut at jeg ville på den sida selv. Den er jo så bra.

  56. Ane Ø Says:

    Hey. kan du sende en invite til meg? 😀

Legg igjen en kommentar

