Sweat dripping in the sun.

Siste dag før doomsday.

Etter en god natts søvn og noen drømmer jeg ikke klarer å huske hva var, så ligger jeg lysvåken i senga og tenker på hvordan jeg skal bruke lesedagen min.

It’s settled! Nå fyker jeg ned trappen og tar på meg treningstøy, så løper jeg meg en tur ute i den godt oppvarmede skogen. Trenger å rense tankene mine og få litt ny energi før jeg setter i gang med le Francais. Je vais parler Francais!!

Hawaii 029

Dette får meg i godt humør. Simen sin rosa hatt er fresh!

Da stikker jeg og svetter litt, mens dere andre får kose dere på skolen eller hvor enn i verden dere er. Jeg elsker å løpe i skogen..

G.

9 kommentar to “Sweat dripping in the sun.”

  1. Albin Says:

    Nice lue og flott at du er i godt humør.
    Jeg må takke deg veldig mye, og noe du bør legge til Google oversettere

  2. chriistine Says:

    Herlig i skogen 😀

  3. anonym ;> Says:

    Halla! Fet blogg!
    Lurer på en ting.. ikke noe jeg kunne anse ut i fra bilder av deg eller noe frekt liksom, men lurer på om du er homo/bi? eller hetero selvfølgelig ?:-) Har bare ikke fått med meg heteroe bloggere, som klarer å gjøre bloggen sin såpass liksom, og legge så mye i det 😉

    Ellers gjør du en bra jobb 😉

  4. Cathrine Says:

    Skogen er kost! Ikke fullt så hardt for beina heller :- D

  5. Stine Says:

    Heey 🙂
    Bare lurte på om du hadde trukket ut vinnerene av solkortene enda? Hihi.

    Lykke til i morgen! Elsker bloggen din 🙂

  6. Susanne Says:

    Deilig å komme seg ut i skogen! Ubeskrivelig, mer eller mindre. Desverre bor jeg midt i et industriområde, så mye skog finner man ikke direkte.

    Og ang. kommentaren din, så vet jeg ikke helt hva jeg skal svare tilbake. Takk rekker liksom ikke. Ikke tusen takk heller. Du får nøye deg med at jeg ble veldig veldig glad Ü Og takk selvfølgelig.

  7. Synne Says:

    Litt løping hjelper alltid på nervene.
    Og lykke til i morgen! Det går sikkert bra 😉

Legg igjen en kommentar

