«Jeg hater Burger King!»

For en uke siden så tok Julie og jeg turen til Oslo for å handle litt.

Siden vi begge er to kreative sjeler så fikk vi en knall idé da vi gikk inn på Burger King. Sjekk resultatet!

Klarer du å gjette hva som er i posen?

Nå drar jeg til Oslo med noen av gutta fra russebussen. Vi skal ha dugnad for 7-Eleven!

G.

49 kommentar to “«Jeg hater Burger King!»”

  1. ole-wombat Says:

    POPPERS og hey link kommer

  2. SunnivaE Says:

    solbriller 😀

  3. Marie Says:

    du er fet!

  4. Emilia Says:

    en flaske med noe 🙂

  5. Cathrine Says:

    morsom video! lo godt nå 😀

  6. JULIE AIDA Says:

    glidemiddel ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    hahahea jeg virker mer retarda enn det jeg er. elsker deg

  7. Guro Says:

    Hahaha, herregud. Dere to er.. rare! Men morsomme da såklart. Og i posen er det en t- skjorte.

  8. Emilie Grube Says:

    BIKINIWÆÆKS!!!!!

  9. #1 Says:

    hahahaha ååå jeg lo. søte!

  10. marthefjeld Says:

    hahah morsomt : D det syns veldig godt at du hater burger king da 😉

  11. anonym1 Says:

    dildo / vibrator / buttplug. lett

  12. BannaAnna Says:

    haha, utrolig morsomt!
    Der loo jeg!
    Slankepiller,siden du er så STOR?

  13. Stine Helene Says:

    Haha, så syyykt bra! Ho Julia virka helt rå, haha. Og du da.. *sikle*, haha ^^
    «Jeg HATER burger king liksom.. *JAFS*»

  14. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

    Julie er så jævlig rå! haha
    Men tenker det er en dildo/vibrator i posen… Eller?

  15. Sofie Says:

    digga videoen.
    jeg tipper boxer

  16. K Says:

    lommebok?

  17. therese Says:

    Noe hårpleie produkter fra fisøren eller sånn?:-)

  18. Lise Says:

    Burger king er klart best!

  19. Susanne Says:

    What’s in tha bag? Hundedritt, rett og slett.
    Hohoo, awsome video :’D

  20. Martin Says:

    Skal det være en måte å si at jeg hermer? 😛
    hhaa

  21. Arman Says:

    hahaa , hmm vet ikke helt hva som kan være i posen? Kanskje en ipod eller en lommebok eller noe sånn? har ikke peeeeeiling ;-0

  22. Stine AH Says:

    En voks elller hårgele,noe hårprudukt 🙂

  23. zathx Says:

    Mahahaharie Amandahahahaha

  24. Jenni Says:

    hahahaHA!

  25. carropus Says:

    Hårprodukt? Mat/Drikke? Klesplagg? en gave? (a)

    http://www.carropus.wordpress.com

  26. Martin Says:

    Det virka veldig sånn på måten du sa det på :p
    Men ja, så genseren jeg også, men tenkte å ikke herme skjønner du

  27. Lotte Says:

    Dere er herlige!

  28. OdaMaria Says:

    Har ikke peiling, hår gjele eller voks?

  29. Austnes Says:

    En stor dildo med bilde av meg på!!!

    I winz??

  30. Bob Kåre Says:

    En dildo? 😐

  31. Martine kristine Says:

    Jeg tror kanskje det er en spraytan 🙂

  32. Anita Says:

    Genialt vittig!

  33. drøbak! Says:

    Det er en dildo i posen, ikke vibrator 😉

  34. Nadda/Marykeds Says:

    HAAAAAAAHA! v-i-n eller something

  35. liv oda h. Says:

    jeg syntes å huske at dere var på kondomeriet .. hvis ikke jeg husker feil. gjetter på en dildo?

  36. MonicaBeach Says:

    shadez eller bokser!

    haha parodierer dere en viss jente? : )))) jeg lo godt.

  37. marita Says:

    ok, jeg liker ikke MA, men digger deg.
    men hallo, gjør det deg noe bedre at du henger henne ut hele tiden?

  38. alnes Says:

    HAHA dette var faktisk sykt morsomt!

  39. Linda Says:

    Hahaha. Jeg klarte ikke slutte å le. Det kommer hvertfall godt frem at dere hater Burger King. Men jeg aner ikke hva som er i poser. Videoen var hvertfall awesome fra start til slutt. :’] -Made my day-

  40. Mariann Says:

    betakaroten!

  41. morradi Says:

    genialt

  42. DanbyChoi Says:

    den som KLARER å gjette hva som er i den posen fortjener faen meg en bra premie as… Ikke mange hint du ga, haha…

    men jeg skjønte ikke Burger King-greia… «knall idè»… hmm 😛
    Var det en parodi?

    Jeg skjønte helt til:
    Kjetil spiser, men liker det ikke, men spiser og liker det, men liker det ikke… doooh

  43. Henke Says:

    poppers. lett.

  44. elin Says:

    EN DILDO

  45. Vilde Says:

    haha, sykt morsomt!

  46. stian Says:

    kan dere ikke lage et videoinnlegg hvor kewle jewlie immiterer noor ? 😀 haha

  47. Sandra Marie Says:

    Voks 🙂

  48. Kristin Says:

    HAHAHAHA, nå døde jeg :((

Legg igjen en kommentar

