Mamma leser bloggen min..

En dag full av regn og sure mennesker er ikke den perfekte dagen å stå ute og promotere Red Bull på.

Gjennom Fresch, stod jeg med tre andre utrolig hyggelige jenter på Majorstuen og skrek for full hals idet vi ble våtere og våtere. Når man først er gjennomvåt, så skader det ikke å stå ute lengre så ingenting hindret oss i å gjøre jobben. Så lenge man gjør det beste ut av det, så får man det gøy. For eksempel starte en Kung Fu fight, alltid et godt påfunn spør du meg!

dugnad 004

dugnad 014

dugnad 009

En av slosskjempene, Wictoria, ville veldig gjerne ha meg med på en photoshoot og så ville hun tegne meg. Jeg har sett noen av tegningene hennes, så gleder meg virkelig!

Vil dere se The Giant i tegnet versjon?

G.

7 kommentar to “Mamma leser bloggen min..”

  1. Wictoria Nordgård Says:

    Haha! Fantastiske bilder!
    Det tok flere timer å bli tørr i går! Ser frem til foto/tegne sessions! 😀

  2. Karoline S. Says:

    Klart vi vil se deg i tegnet versjon 😉

  3. roshielangela Says:

    Ja 😀

  4. Vebjørn Says:

    Stilig, la ho tegne deg 😉

  5. Susanne Says:

    du burde la hu tegne deg, hun hadde mange fantastiske tegninger !

  6. Emilia Says:

    ja:D

  7. MR Says:

    Heei hvordan fikk du den jobben x)?

Legg igjen en kommentar

