Workshop på Oslo Streetdance Studio!

Da er det snart tid for danseworkshop på Oslo Streetdance Studio. Studioet ligger på Nydalen og er lett tilgjengelig fra t-banen! Jeg kommer til å være der så mange dager som mulig, fordi nå savner jeg virkelig å danse ettersom at kursene er ferdig.

Koreografene som kommer er noen av Soulstarsmedlemmene, i tillegg så kommer det Aneta fra Slovenia! Trente med henne i fjor, og hun er helt utrolig. Vil dere ha en herlig danseopplevelse så bør dere stikke innom.

4300_174502455023_616125023_6821225_435585_n

Forventer å se noen av dere der!

G.

8 kommentar to “Workshop på Oslo Streetdance Studio!”

  1. E Says:

    Det der virket utrolig gøy! Du er forresten veldig kjekk 🙂

  2. Martin Says:

    bare fordi en kjøpte en lik genser og noen bukser som du også har Kjetil så må du ikke tro at folk løper rundt og kjøper alt du har fordi du legger det ut. Seriøst, ikke bare jeg som syntes dette var teit!

  3. Martin Says:

    Er du helt idiot?
    Så hvis noen leser bloggen din iblant, drar til til oslo en dag, legger ut ting de har kjøpt, og noen av tingene har du, så har de automatisk hermet etter dn klesstil?

    Og en tilsvarende t-skjorte?
    seriøst. voks opp.

  4. Martin Says:

    Alle kan se hva du mente da du skriver :

    «Jeg har den H&M genseren, H&M shortsen, chinos’ene fra Zara og den t-skjorta i genser….»

    prikk prikk prikk, sier vel litt at du mener det da.

  5. Martin Says:

    Det var vel helst du som laget drama her da little g.

    Men uansett, skal ikke se inn her mer jeg, itilfelle jeg kjøper noe mer du legger ut, så da vet du det!

  6. Wictoria Nordgård Says:

    Jasså^^ Kan gutter ha drama om klær også :P? I’m impressed! Dra til Japan, som jeg foreslo i går, å kjøp deg klær der XD Myyyye bedre enn H&M:P hihi^^
    Neida, men jeg ser at det ikke var du som starta med noe drama da. Var å sjekke commentsa dine inne på sida til han duden.

  7. Jenni Says:

    Martin greia virka litt homo, ikke sånn teit ment, men ja.

Legg igjen en kommentar

