Only an angel can be so unusual.

Null skole, null mas fra lærere, null kantine uten aircondition, null gjesping i timene. Jeg har studiedag.

Studiedagen min blir brukt til å jobbe med historiefremføring som jeg skal ha i morgen. Det går relativt greit, så lenge jeg klarer å holde fokuset oppe. Noe dere skjønner at jeg ikke har klart i og med at jeg sitter å skriver til dere.

Jeg tok meg en liten pause istad for å dra til Kolbotn med Aleks hvor vi tok sol. Brun og Blid har jo åpnet på Kolbotn, noe av mange dere klarte å gjette på konkurransen min. Forresten så har jeg ikke fått solkortene jeg skal dele ut ennå, så bare å smøre seg med en liten dose tålmodighet!

shoot 008

shoot 003

Noen har tidligere sagt at innleggene mine på bloggen har lite mening, at jeg skriver mye tull. Så klart er det mye tull som kommer ut, men det er jo bare fordi jeg driver med sykt mye kødd på fritiden. Det er jo det som holder meg i live, jeg er en gutt som tør å drite seg ut og vennene mine er likedan. Takk for det!

Synes du ordene mine er meningsløse?

G.

40 kommentar to “Only an angel can be so unusual.”

  1. maddiiee Says:

    fine bilder 🙂

    det er så hyggelig å lese om hvor glade dere blir for én studiedag eller dag fri når jeg har 2 uker fri før muntlig, og så sommerferie ❤

  2. Stine Says:

    Jeg synes det er digg sånn som du skriver 😀 du skiller deg liksom ut! 🙂

  3. Marius Says:

    Overhodet ikke meningsløse innlegg. Om det er tilfelle, rart du har såpass med lesere;)

  4. A Says:

    NEEI:D
    Digger deg for alt du er Kjetil<2+6-4+1-2

  5. GiantLundstein Says:

    Haugaas: DU ER MIN INSPIRASJON !!!!!!

  6. Marius Says:

    Sv: jaja har så mange hunder vi, så bare plukk ut en du liker, så merker vi det nok ikke så mye;)

  7. Marius Says:

    Sv: jaja har så mange hunder vi, så bare plukk ut en du liker, så merker vi det nok ikke så mye;)

  8. secret lover Says:

    only an angel can be so unusual, er hvertfall ikke tull snakk:)

  9. Karoline! Says:

    Nope, og hvis det skulle være noe meningsløst så er det morsomt likevel! Folk bør ha humor, det har du, og det er morsomt 🙂

  10. Susanne Says:

    Meningsløs? På visse dager er alt på jord meningsløs untatt denne bloggen.
    Simpelthen ELSKER folk som tør å drite seg ut. Go for it! Retten og sletten. Cillit Bang!

  11. Sigurd JL Says:

    Nei, ordene dine er absolutt ikke meningsløse. Først fulgte jeg bare med på bloggen din, fordi du har så fet klesstil, og danser bra, men i det siste har jeg begynt å lese også. Du skriver bra 🙂

  12. marthefjeld Says:

    selv om noen av innleggene kanskje er meninsgsløse, elsker jeg å lese dem. Digger måten du skriver på 😀 !

  13. Martin Says:

    meningsløse og annet.

  14. Jenni Says:

    meningsløst er beeest (h’

    • GiantLundstein Says:

      Jenni: Den Martin greia er bare teit skal jeg si deg. Skjønner ikke at han gidder å prøve å lage kvalm. Bryr meg egentlig ganske lite om hva én synes om bloggen, når veldig mange andre sier de liker den. Setter pris på alle lesere som liker det de leser! Spesielt mye det morsomme meningsløse! : D

  15. c Says:

    Jeg håper for din egen skyld at du nøt å skrive disse to innleggene i dag for det medførte at jeg måtte lage den power pointen.

    Og hvis du lurte så er jeg IKKE blid akkurat nå 😉

  16. Jenni Says:

    Haha, bra du ikke bryr deg. Han er ikke til å bry seg om en gang. Og alle andre digger bloggen din! :D. Så han »tapte» stygt 🙂

  17. Jenni Says:

    Men sykt teit at han fortsatt sitter og kommenterer innleggene dine.

  18. Guro Says:

    Meningsløse? Nja kanskje, men jeg elsker det! Alle blogger skal ikke være fylt med dype og lange innlegg, noen må jo skrive litt tull også. Bloggen din er fantastisk morsom, Kjetil : )

  19. Jenni Says:

    Hahaha , innerst inne digge han bloggen din sikkert. Må stikke innom, bare måå stikke innom liksom : p

  20. Ingrid Says:

    svar: vet ikke helt hvordan det gikk på franskeksamen. Ble stresset og følte jeg hadde altfor lite tid. Men jeg stryker nok ikke, i alle fall. Med deg da?

  21. Arman Says:

    nix, liker sånn som du skriver. Blir liksom litt annderledes og mye kjekkere og lese 🙂

  22. Julie Marie Says:

    det finns ingen ord som er meningsløse! Dessuten liker jeg bloggen din, er ikke så jævla sippete som så mye annet! Man må ikke være superdyp for og ha en bra blogg! 🙂

  23. Johanne Says:

    Synes ikke du skriver mye meningsløst. Digger alle innleggene dine og synes du skriver drit bra ; )

  24. Kim Says:

    Liker du britney kjetil? :p
    Jeg liker henne selv så jeg ser ikke problemet altså..pluss at den sangen jo er fin.
    Btw..nei du har en flott blogg..å kunne balansere bloggen mellom seriøs og litt mer tull er en fin ting. Er jo slik livet er også! Om man skal leve et spennende liv trenger man litt tull av og til! tull er flott! Tull,tull,tull! 🙂
    Poenget mitt er…keep it up!

    • GiantLundstein Says:

      Kim: Britney er bra!!! haha:p den nye plata består av mange bra sanger liksom.
      Men tusen takk, mener det selv. En helt seriøs blogg eller bare en tulleblogg blir jo kjedelig i lengden. Bra å finne en hårfin balanse!:)

  25. JULIE AIDA Says:

    jeg syns alle blogger er meningsløse, så; ja

    : D : D 😀 still love you though (varmt med cardigan i dag elr? jeg døde med singlet lixm)

  26. Minaaa Says:

    du har en bra blogg,
    med kule innlegg, det er det som er konge og lese! : D

  27. Christine aka DangerouslyDelicious Says:

    Liker det sånn du skriver. Det jeg digger er at du har så mange bilder 🙂 Blir en sånn halveis mote blogg siden du har en ganske utfordrende stil (den passer absolutt til deg, så ikke missforstå). Likte videoen med Julie og 😉 Før hadde jeg ingen anelse om hvem du var :p Men fikk litt interesse for bloggen din da jeg så at du hang med en del av Ås og Ski folka :p (Nora Alba, Aleksander Isaksen, Morten Sandin osv.). Men jeg + mange andre som jeg kan svare for med en gang, liker bloggen din 🙂 Det var noen venner som ga meg linken til bloggen din, og siden har det bare blitt til at jeg har tittet trutt og jevnt innom 🙂 Jau jau 😮 Hilsen lille meg da + + + 😉

    • GiantLundstein Says:

      Christine: Tusen takk! Liker godt å få tilbakemeldinger som det. Da vet jeg hva folk virkelig liker:) Nora er jo ikke fra Ås, men skjønner hva du mener. Aleks og jeg er jo gift da!!!! Så ikke rart at vi henger sammen. haha;p

      • Christine aka DangerouslyDelicious Says:

        Ikke? Jøss, var det jeg hørte… Jau jau 😄 Så skal man jo ikke tro alt man hører da :p Ble nødt til å ha deg på «Måndens: blogg» på min blogg :p
        Du skiller deg ganske ut og virker som en herlig liten fyr 😉

  28. Emma Linnéa Says:

    Så utrolig søtt det øverste bildet var!

  29. MonicaBeach Says:

    Du er så sinnsykt meningsløs…… du har et kjedeligere liv en MA og IdaW til sammen tror jeg!

    Utroliiig søte bilder. og jeg dør av «tony», hva skjer med det?

    ps.you know i love you! Syns du har den beste guttebloggen:)

  30. Emilia Says:

    liker det du skriver jeg 😀

  31. Anita Says:

    Nei, det er ikke meningsløst!
    Jeg liker sommer loocken på bloggen din – spesielt bilde! Det er skikkelig fint 😀

  32. Caroline Ulricke Says:

    ordene dine er langt fra meningsløse i mine øre, og det som er kødd er jo utrolig morsomt. jeg liker det.

    OG DU ER KJEKK PÅ BILDENEEE HERREGUUUD

Legg igjen en kommentar

