Vinn billett til Redman & Methodman!

Takket være Stig Don Olsen har jeg vært så heldig å få lov til å dele ut én billett til Redman og Methodman konsterten som er på Sentrum Scene 6. juni.Dette er helt sinnsykt stort og det at jeg får lov til å ta med meg en av dere er utrolig fett!

Konkurransen går ut på følgende;

Hvilke konsertbyrå er det kuleste i Norge?

For å finne ut dette, så må du gjennom min labyrint. Det spennende eventyret starter HER!


Image2

Lykke til og håper du finner veien!

G.

24 kommentar to “Vinn billett til Redman & Methodman!”

  1. Susanne Says:

    I’ll just make a guess… Quality Time?

  2. katrinekatrine Says:

    Qualitytime selvfølgelig 🙂

  3. #1 Says:

    qualitytime 😀 😀 jeg fikk dilla på redman for et år siden, har alle albumene hans nå, og både Blackout! og Blackout! 2 er dritfete album!

  4. noraalba Says:

    Qualitytime? Ta meg med Kjetil 😦

  5. Marte J Says:

    Qualitytime of course!! 😀

  6. Anita Says:

    qualitytime? 😀

  7. Helle Says:

    Er det meningen at vi skal skrive svaret som en komentar? 🙂 Jeg har svaret 😛

  8. Sara Says:

    Qualitytime, hvem vet ikke det liksom.

  9. Helle Says:

    Qualitytime selvfølgelig 🙂

  10. Silje Says:

    Qualitytime yes, og btw. I LOVE REDMAN & METHOD MAN. Hadde vært i himmelen hadde jeg fått sett dem!

  11. Synne Says:

    qualitytime 🙂

  12. Andreaz Says:

    Qualitytime!! New wu < 3333

  13. Jenni Says:

    Qualitytime, jeg har aldri dratt på en skikkelig konsert før -.-
    blir jeg vinneren å får gå med DEG, blir jeg drit glad, sånn som alle andre da, haha :p

  14. Martin Says:

    åja, bryr meg egntlig ikke om hva de 13 år gavmleleserne dine syns.

    Men ja, du kan jo slå til med en ny morsom overskrift da? Du husker vel det

  15. Marion Says:

    må si det var en vanskelig labyrint, mitt svar er; (kvaliti)(tid) – (kvalitets)(tid) – aka qualitytime 😉

  16. Saha Says:

    åh, jeg så Redman i Bergen.. det var shooooow!!! 😀 han er så fet!

  17. Silje Says:

    Qualitytime!!! Jeg elsker redman & method man, kunne gitt mye for billetter til konserten, lett.

  18. Marte Says:

    Qualitytime foundation 😀

    Hadde vært stas med en billett ja!

  19. Andreas Says:

    Woah man, its quality time of course! hadde vært dope og værra med på denne konserten ass ;>

  20. Ellen Says:

    Qualitytime 😀

    Digga headeren din btw! 🙂

  21. SunnivaE Says:

    Qualitytime ofc;D

  22. Don - GRATISBILLETT Says:

    GRATULERER med gratisbillett til konserten ANDREAS.
    Hyggelig å møte Kjetil og deg i går.
    Håper dere hadde det flotters.
    -S-

Legg igjen en kommentar

