Do the STAMP!

Er ikke ulovlig med noen photoshoots en gang i blant er det?

Da er det ikke lenge til jeg skal stå foran klassen og snakke om bondesamfunnet på 1600-tallet. Kan dere tenke dere noe mindre interessant, nei dette er kjedelig. Trøster meg bare med tanken på at det er langhelg om veldig kort tid og at da så skal jeg ta veien til Skullerud hvor jeg skal prøve meg på festmiljøet på den siden av Oslo.

Jørn inviterte meg på koselig vors ute i sola med noen ålreite mennesker, hvor vi etterhvert skal forflytte oss videre til noen jeg sannsynligvis blir kjent med over kvelden. Poenget mitt er vel at denne helgen skal det festes, ikke for mye, men i den grad at jeg kan nyte den fritiden jeg har fullt ut!

shoot 001

shoot 005

Vi har badestamp! Hvem vil komme å bade i sommer? Her snakker vi stamp-party, hvor dresscoden blir stampish. Den puller dere off!

I det siste så har jeg tenkt på å lage en video hvor jeg fikser håret. Er veldig mange som spør hvordan hårstuff jeg bruker, og det er jo lurt å ha riktig type produkter, men går veldig mye på hvordan man fikser det. Synes dere det er en god idé? Gutta?!

G.

18 kommentar to “Do the STAMP!”

  1. rolf Says:

    do it!

  2. Stine Says:

    Hold beina godt festet til jorda nå, lundstein 😉

  3. halvo Says:

    å så blå øyne da 🙂

  4. JULIE AIDA Says:

    PHOTOSHOPPER ØYA JA, JASSÅ

    jeg syns du skal filme at du styler håret, vil ha sånn hår som deg ❤ ❤ ❤ ❤

  5. Wictoria Nordgård Says:

    Seff er det ikke det! 😛 Jeg antar at de der blå øya dine kommer til å naile portrettene jeg har planer om å ta av deg! Lurer på om de er like blåe når du er blek i huden:P

  6. Jon Says:

    do it!

  7. Patrick A Says:

    JA, lag video 😀 !

  8. Stine Says:

    Hehe. Ikke noe negativt nei! For all del 🙂

  9. Anita Says:

    Jeg kommer gjerne å bader 😀

  10. k. Says:

    kjetiil 🙂
    kan ikke du legge ut et søtt bilde av deg og anniken i slengen da?

  11. emilija Says:

    fine bilder 🙂
    likte veldig godt fargene på det første!

  12. Andreas Says:

    Jepp , hadde vært digg

  13. Kim Says:

    Høres ut som en god ide Kjetil!
    Jeg har prøvd alt(føles det som) men det blir liksom ikke helt 100% alikevell :/
    Jeg har dermed innsett at det er er noe galt med HVORDAN jeg fikser håret :p

  14. chillpadde Says:

    Do that!

  15. Shawty Says:

    Yo dude! hadde vært smud om du hadde gjort det ja.
    Har ikke noen problemer med håret mitt sånn til vanlig, men lksm hadde vært fett om du kunne vise det fra scratch (retting av håret) til finish,, mye å be om men hadde vært fint:)

    Peace

  16. marthefjeld Says:

    herlige bilder. digger håret ditt 😀

  17. Marius Says:

    Ja, det hadde virkelig ikke vært dumt altså 😉

  18. miilow Says:

    Så digg å ha badestamd da 🙂 Kommer gjerne 😀 hihi

Legg igjen en kommentar

