Uten mobil og kamera føler jeg meg naken.

Etter 6 timer på jobb føler jeg at jeg har gått glipp av mye. Det er ikke mye som har skjedd, men når solen skinner så mye som den har gjort idag så er ikke det ikke noe morsomt å være inne.

For noen minutter siden ringte Alexander meg. Han er innlagt på sykehus. Han har det fint, men han har problemer med høyrelunge. Kunne ønske jeg kunne vært der for han idag, men nå er jeg noen minutter fra å dra til Marte som skal feire bursdagen sin. Kommer til deg i morgen Alexander. Ønsk han god bedring.

sss

Tanker til min beste venn.

Forresten, siden noen andre hadde brukt bilde av meg til Loreal konkurransen så tenkte jeg, hvorfor ikke prøve meg selv?  Stem på meg HER.

G.

18 kommentar to “Uten mobil og kamera føler jeg meg naken.”

  1. Emilia Says:

    hater og være inne når alle andre er ute :/

  2. Pia Says:

    Ting man skriver kan oppfattes feil, det vet jeg, men siden du sier det er helt fair at andre kjøper like ting som deg, så er nok ikke du under den kategorien 🙂

  3. Abel Says:

    God bedring vår lokale Trollmann ❤

  4. Anita Says:

    God bedring Alexander (:

  5. MaritJohansen Says:

    Har du Twitter? 🙂

  6. Martin Says:

    Enig Pia

  7. Kamilla Neeraas Says:

    Du er nydelig!

  8. Jenni Says:

    God bedring :- )

  9. Bella<3 Says:

    haha! Like greit å benytte seg av sjansen da ja! Håper det går bra med vennen din 🙂

  10. Erlend Says:

    MaritJohansen sier:
    mai 30, 2009 at 5:34 pm | Svar

    Har du Twitter? 🙂

    dette må være det dummeste jeg noen gang har sett på en «bli Frisk melding noen sinne. shame on you

  11. Erlend Says:

    godbedring Alexander< <33

  12. marthefjeld Says:

    ønsker han god bedring 🙂

  13. Julie Says:

    god bedring til han :- )

  14. #1 Says:

    god bedring!

  15. Tone Says:

    God bedring til Alexander! 😀

  16. Camilla Says:

    God bedring, Alexander 🙂

  17. Ann-Kristin Says:

    Bruker du å bleike tennene dine? 🙂

  18. Ada Says:

    er du gay?

Legg igjen en kommentar

