Bra du har det bra.

Det var en frisk og glad Alexander som kom og møtte meg utenfor Aker Sykehus for noen timer siden.

Deilig å se at han hadde det fint etter å hatt en slik dramatisk start på pinsen. Det er ikke lett å nyte fine dager, når du vet at bestekompisen din ligger på sykehuset helt alene, uten tv, internett og én film og det var 28 Weeks Later. Ironic.

pinse 003

pinse 019

pinse 045

Greit med peppes, etter dager med sykehusmat!

Skal ikke se bort i fra at det blir et besøk til i de føglende dagene.

Snakket med Alexander i dag om bloggen, og jeg kom på at jeg opprinnelig lagde denne siden for at flere gutter skulle begynne å lese slikt på internett. Jeg håper virkelig at jeg har hjulpet litt for jeg vet om mange av kompisene mine som faktisk leser bloggen min. I tillegg kom det en 25-30 år gammel mann bort til meg i Oslo idag og sa «Jøss, Lundstein. Skal du danse nå eller?», tenk at en mann på den alderen leser bloggen, synes det er tøft! Derfor lurer jeg på, hvor mange gutter er det som faktisk leser bloggen min?! Er du gutt og leser bloggen min?

G.

stem

25 kommentar to “Bra du har det bra.”

  1. Sigurd J. Linaae Says:

    Jeg er gutt, og leser ;D

  2. Arman Says:

    Jeg og også gutt og jeg er fast leser 😀

  3. Lasr Georg Says:

    Gutt og fast leser 😀

  4. Henrik Gulliksen Says:

    Gutt og tar en titt når jeg har tid 🙂

  5. Kulekamilla Says:

    Jeg er jente.. og fast leser ;-p

  6. Kim Says:

    Sist jeg sjekka var jeg gutt ;P
    Å jeg sjekker bloggen din hver dag.
    Har jo sagt du inspirerer meg Kjetil så du må bare stå på!:)

  7. Jon Says:

    Jeg er boij! Og elsker bloggen din, som frister meg til å begynne å blogge igjen. Du er feeeet

  8. rocket Says:

    gutt, og leser fast 🙂 hold on, boy!

    er forresten sykt klar for how-to-style-hair-video!

    • GiantLundstein Says:

      rocket: Takk, trenger dere!;p Men du, den blir filma så snart som mulig. Kanskje i morgen hvis jeg har tid. Tight program fremover, er workshop på OSS og russedugnader the following days.

  9. Guro Says:

    Jeg er ikke en gutt, desverre. Men fast leser er jeg ihvertfall : )

  10. andiboj Says:

    yeah, I yam

  11. Jenni Says:

    så bra at han har/hadde det bra da! 😀
    men, en ting. Det var en random som la meg til, og som tydeligvis brukte bilde av deg og sa at det var ham. Jeg måtte bare si det sånn du vet det :- )

  12. Ole Hofsøy Says:

    Jeg er nok gutt ja:) Leser bloggen gjør jeg og;)

  13. Vebjørn Says:

    Gutt all the way – frå topp til tå!
    Og du har nok skjønt at eg les relativt ofte 😉

  14. Kristian Says:

    Gutt og ivrig leser!

  15. Marius Says:

    Gutt og fast leser;) En av få blogger jeg faktisk leser =)

  16. T Says:

    jeg er gutt, og jeg leser bloggen din nesten hver dag : )

  17. Arvinho Says:

    Leser bloggen din hver dag jeg Kjetil : >

  18. stian Says:

    jeg er gutt og leser hverdag 🙂

  19. Patrick Says:

    ohyes!

  20. JULIE AIDA Says:

    hva har egentlig skjedd med haugaas? og har han TATTIZ??!?!? wooaht

  21. CHILLPADDE Says:

    Jupp, jeg er gutt!

Legg igjen en kommentar

