Jøss, 9. plass!

I går meldte jeg må på L’Oreal konkurransen, for å se hvordan det gikk med meg, og ikke Tony..

Jeg ligger på 9. plass allerede! Stem gjerne på meg HER.

Det ble en rolig kveld i går. Vi koste oss og grillet hos Marte med mange gode venner. Jeg lærte bort Hoedown Throwdown, drakk litt selv om jeg ikke orket, prøvde å være i godt humør selv om formen var dårlig og klarte meg overraskende uten mobiltelefon. Det er ikke noe gøy å være med mange andre mennesker når humøret ditt er dårlig. Det var noen ganger jeg fikk lyst til å slå noen, uansett hva de sa, selv om de sa de hyggeligste ting! Så jeg gjorde alle en tjeneste og stakk hjem og la meg.

Nå er formen så godt som tilbake der den pleier å være og det er nok for alles beste. Da stikker jeg ut og svir meg i solen, før jeg drar inn til byen. Skal nemlig besøke Alexander på Aker Sykehus.

shit 026

Enjoy the sun, im out.

G.

13 kommentar to “Jøss, 9. plass!”

  1. Wictoria Nordgård Says:

    Noen ganger er man bare ikke i så godt humør som man skulle ønske:/ Alle rundt deg og du selv må bare akseptere det. Men det er bra du føler deg i form nå da. Stikker ut i solen selv nuh^^
    Du er snill som drar å besøker bestekameraten din. Kos deg i dag’a!

  2. Emilia Says:

    Håper du vinner konkurransen ! 😀

  3. Vebjørn Says:

    Heldig der, plukka stemme frå meg òg 😉

  4. Bella<3 Says:

    Kose deg i solen 🙂 Du vinner sikkert!

  5. silje Says:

    du er på 5. plass nå :’>

    btw, jeg digger bloggen din n__n

  6. Bella<3 Says:

    sykt lættis om du vinner egentlig xD haha. Sånn grunnen til at du meldte deg på liksom 😛

  7. Julie Says:

    nå har jeg stemt på deg :- )

  8. Ørl Says:

    Fy faen kjetil.. den var drøy

  9. Viktoria Says:

    Hehe, er ikke så rart da! Håper du vinner 🙂

  10. Albin Says:

    Gillade den förra headern mera, men den nya var sommrigare! 🙂

  11. Camilla Says:

    Stemte på deg jeg, hehe ;P

  12. Guro Says:

    4 plass på deg nå, kjekken!

  13. Silje Says:

    Stemt!:)

Legg igjen en kommentar

