Try to stay human for at least a few days.

Selv om det ble mange bilder på fredag, så er det IKKE lurt å ta med seg kamera på fest.

Mista mitt når jeg var ute og rulla natt 17. mai og glemte pappa sitt kamera på Skullerud. Heldigvis fikk jeg henta det og pappa har lagt tilbake kjøttøksa. Vil ikke gå inn i detaljer fra fredagen, bortsett fra at det er på dager som disse at man skjønner hvor mye foreldrene dine bryr seg om deg.

pinse 030

pinse 057

For en liten stund siden våknet jeg, ja seriøst, men greia var at det ikke var i sengen min. Jeg våknet opp i lenestolen i stua. Det er tydelig at jeg tok meg vann over hodet i går og trodde at jeg kunne klare å være lengre oppe enn jeg faktisk fikk til. Kjenner at jeg er støl i kroppen, kan umulig ha ligget godt i natt.

Fikk meg en greit dårlig overaskelse i går. Er vanskelig å like mennesker som motsier seg selv, sier en ting og gjør det motsatte. Hvorfor ikke bare være ærlig? Hvorfor kan man ikke stole på vennene sine og forvente at de skal forstå deg i stedet for å lyve og få en real smack i trynet senere? Kan umulig ha vært verdt det..

G.

stem

7 kommentar to “Try to stay human for at least a few days.”

  1. Susanne Says:

    Ikke lurt å ha med seg kameraet på fest – word.
    Går rundt og sprader men speilrefleksen min jeg! Skjønner ikke at jeg gjør det… virkelig ikke.

  2. Kim Says:

    Er ikke lett det der når noen man setter pris på skuffer..Det eneste rådet jeg kan gi(som du nok vet selv og) er at man lærer av slike hendelser, også vokser man på det.
    Men enig med deg,venner man har nært seg burde man alltid vite hvor man har henn.
    Håper det ordner seg!

  3. Bella<3 Says:

    haha, godt kjøttøksa ble lagt vekk! Like greit det 😀

  4. Emilia Says:

    mista kamera før, kjipt :/

  5. Jenni Says:

    La meg til på msn .. : s

  6. Ellisiv Says:

    DU er digg

  7. sandra elisabet Says:

    Du har så utrolig fin blogg 🙂 digger den!

Legg igjen en kommentar

